17

1K 56 95
                                    

YENİ BÖLÜM 30 YORUM

ZEYNEP : Çağrı söylesene ya!

ÇAĞRI : Kandırdım seni Zeyno! Kandırdım!

ZEYNEP : Oğlum söylesene vallahi çatlarım meraktan!

ÇAĞRI : Ben senin için- Her şey çok farklı olabilirdi! Sana bunları hiç yaşatmamalıydım.

Çağrı bana sarılıp ağlamaya başladı.

ÇAĞRI : Gerçekleri öğrendiğin gün bana kızma tamam mı? Ya da kız ama ilerde affet. Lütfen Zeyno!

ZEYNEP : Lan Çağrı anlatsana! Bu kadar kızacağım ne yapmış olabilirsin?

ÇAĞRI : Zeyno ben sana çok büyük zarar verdim! Senin tanıyıp sevdiğin Çağrı değilim ben... Değilim!

Çağrı ağlayarak uyuya kalmıştı. Onun başını okşadım.

ZEYNEP : Ne saklıyorsun benden acaba? Yine uyuşturucuya falan başlamış olma Çağrı. Lütfen böyle bir hata yapma!

**
Sabah olduğunda Çağrı'yı yanağından öperek uyandırdım.

ZEYNEP : Uyan bakalım, benim içip içip kapıma dayanan sevgilim.

ÇAĞRI : Dün gece çok saçmaladım mı ya?

ZEYNEP : Yoo gayet tatlıydın! Ama aklıma bir şey takıldı. Bana bir itirafta bulundun.

Çağrı paniklemiş gibi eli ayağına dolanmıştı.

ÇAĞRI : İtiraf mı?

ZEYNEP : Evet! Beni kandırdığını!

ÇAĞRI : Nee? Ne saçmalıyorsun ya?

ZEYNEP : Ne kandırması aşkım? Bende onu soracaktım.

ÇAĞRI : Ben.. Hatırlamıyorum Zeyno! Sarhoşken söylemişim işte! Hatırlamıyorum! Üstüme gelme!

ZEYNEP : Çağrı benden bir şey saklıyorsan şimdi söyler misin?

ÇAĞRI : Bir düşüneyim! Senden sakladığım tek şey, seni ne kadar sevdiğim olabilir. Ama onu zaten biliyorsun dimi?

Çağrı beni yanağımdan öpmüştü.

ZEYNEP : Geç sen dalganı ama ben bulucam senin o sakladığın şeyi! Çağrı Koçak!

ÇAĞRI : Bulursun canım sevgilim!

ZEYNEP : Sen böyle şirinlik yapmaya devam edecek misin Çağrıcım? Hadi okula gidelim! Geç kalıcaz!

Çağrı ile hazırlanıp okula gitmiştik.

DENİZ : Kuzen dün neden gelmedin çok merak ettim seni.

ZEYNEP : Bizde kaldı dün gece. Kusura bakma ben haber vermeyi unuttum.

DENİZ : Yok sorun değil. Ben sadece korktum evde göremeyince. Zeyno seninle biraz konuşsak mı?

ZEYNEP : Olur tabi konuşalım.

ÇAĞRI : Ben sizi yalnız bırakayım o zaman. Sınıfta görüşürüz aşkım.

Çağrı yanımızdan ayrılıp gitmişti.

ZEYNEP : Çağrıyla ilgili mi konuşucaz?

DENİZ : Yok Çağrı değil, Ege!

ZEYNEP : Ege ne alaka ya? Bak aramızda bir şey olduğundan falan şüpheleniyorsan baştan söyliyim! Öyle bir şey olamaz!

DENİZ : Zeyno ben seni biliyorum tabiki! Başka bir şey sorucam. Ege çok değişti sanki. Kimseyi umursamayan pisliğin teki oldu.

AŞIK KALPLER ~ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin