Ender Kaya'ya yalvarıyor / 0.3

1.1K 35 48
                                    

Umarım beğenirsiniz💃

"Kaya bak biz bu kadar birbimizi seviyorken, bu kadar mutluyken böyle birşeyden ayrılamayız."

" sen benim mutlu olduğumu mu düşünüyorsun Ender?"

" Kaya ne diyosun sen?"

" arkamdan onca iş çevirdin nasıl mutlu olucam, ben sana bu saatten sonra nasıl güveniyim? Hayatım boyunca senden tek bişey istedim ama sen beni hepimizi kandırdın, napıp edip yine bildiğini yaptın."

" söz veriyorum birdaha olmayacak."

" Ender bu konuşma burda bitsin, gerçekten hiçbir yere varamayacağız."

" Yiğit?"

" bende babamı yanlız bırakmıyım kafamı toplayınca konuşuruz."

" ben gidiyim o zaman."

" En güzel yaptığın şey zaten."

" Kaya... yapma böyle, hatamın farkındayım ama beni diğer madderle suçlayamazsın."

" sen bide üste çıkıyorsun."

" üste çıkmıyorum, haklısınız diyorum Yiğit'te sende haklısınız ama canım pahasına aldığım birşeyden vazgeçmek istemedim."

" canın pahasına? Basbaya tercih yaptım demiyosun bunu öne sürerek hala yalan söylüyosun!"

" söyledim, terkar söylüyorum bu bir tercih değil söz konusu dahi olamaz Kaya. Söylediklerimde de ciddiyim ."

" Ender konuşma fazla uzadı bencede git."

" git? Haksızım suçluyum ama sende bu kadar nefret ediyosun benden, öfken sevgini tek seferde silebiliyo mu?"

" konuşmak istemiyorum."

" konuşucaz, seninle de Yiğitle de! Gitmiyorum! Kavgada etsek edelim burdan anlaşmadan gitmiycem."

" anne neyi anlamıyosun kırgınız."

" kırgınsınız, haklısınız ama baban bana intikam diyince başroldesin diyodu, kendisi  de benden aynı şekilde intikam alıyo."

" ben senden neyin intikamını alıcam?"

" bilmiyorum, seni anlayamıyorum, kırgın kızgın olabilirsin ama benim tanıdığım Kaya bu değil çözemiyorum."

" sende aynı Ender değilsin, hırs gözlerini bürümüş durumda."

" sende bep bana Şahika'yı savunmak yerine, Şahika'ya  o benim karım diyip savunsaydın tüm bunlara gerek kalmayacaktı. Sana hep söyledim Şahika ilişkimize zarar veriyo bu olayın temelinde de o var zaten."

" Ender... suçlu sensin.. Şahika'yla...."

" Şahika senin için dosya teslimine gittiğimde arabamı bozdurmuş, bize geldiğinde Caner farketmiş eğer farketmeseydi ben şuan bi trafik kazasıyla ölücektim. Bana o hisseleri sana söylememem karşılığında verdi zaten."

" sende bunu kabul ettin "

" evet kabul ettim."

" bence konuyu çarptırmak yerine biraz kendinde ara."

" ben sana ne söylüyorum sen..."

" söyleme Ender tamam?"

" bu mu Kaya?"

" bu."

" Yiğit seninle sen ne zaman istersen konuşuruz, benide anladığını düşünüyorum."

" Kaya sana da tek bi söz daha söylemiycem. Benimle mutsuzsun, ben hırstan gözü biriysem, sevimiyosan da bu evliliği uzatmanın bi manası yok."

One Shots { ENKAY}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin