Sağ Gösterip Sol Vurdu/ 1.2 ( Part 1 )

665 31 51
                                    

~ Funda Arar - Ne Yazar? ~

Bütün dünya bana kalsa
Yoksan hala, ne yazar ya
Bütün dunya bana kalsa
Yoksan hala, ne yazar ya

Söylenecek sözüm yok
Senden başka çözüm yok
Bu dünyada keder çok
Senden başka şifa yok

Bırak gitsin dediler
Başkasını sev dediler
Dert benim derdim
Gurbetindeyim
Razı gelmem bu sona

Dert benim derdim
Gurbetindeyim
Razı gelmem bu sona

Dert benim derdimGurbetindeyimRazı gelmem bu sona

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

" ENDER"

" evet... adelet yerini buldu!... Kaya da beni aldatmanın cezasını çekecek."

" Kaya seni aldattı mı?"

" Halit... sen şirkette değil miydin?"

" birkaç imza işim vardı bitti, seninle bişeyler yaparız diye düşünmüştüm ama."

" olur tabi, yapalım. En kötü bir yemek yeriz. "

" öyle düşünmüştüm. Soruma cevap vermedin?"

" nasıl?"

" Kaya beni aldatmanın cezasını çekecek dedin, Kaya'ydan ayrılma sebebin bu muydu?"

* Ender her daim Halit'e doğru güçlü tuttuğu profilini  kalbindeki üzüntüyle kırdı.*

"  eski eşimde olsa Kaya'dan konuşmak istemiyorum en azından bu konularda. Yürütemedik bitti."

" buna inanamıyorum, seni aldattı. Kaya kör olmalı. Biz her ne kadar gerçek bir evlilik yapmasakta cemiyette ve iş dünyasında  sende gözü olan tonla adam tanıyorum."

" merci çokta ilgilenmiyorum artık bu durumlarla."

" gözüm ondan başkasını görmez diyosun yani?"

" fazlasıyla üzgünüm diyorum, nereye kadar sabrederim onu da bilmiyorum. Kimseyi Kaya yüzünden rencide etmek niyetinde değilim."

" Ender şunu unutma sen çok güçlü bir kadınsın. En olmaz dediğimiz anlarda bile hep bir çıkış yolu bulursun kendine. Sen değil, Kaya üzülsün senin gibi bir kadını kazanıp, kendi eliyle kaybettiği için."

" onure oldum bunları duyunca."

" fazlasını hak ediyorsun, hadi çıkalım bir yemek yiyelim. Sana anlatacaklarım var."

" tamam çıkalım."

" üstüne birşey almaycak mısın? "

" hava fazlasıyla sıcak, çantamı alıp gelicem."

One Shots { ENKAY}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin