İlişkileri Başlamadan Nasıl Bitti? 1.0

846 35 29
                                    

( Tek Bölüm İsteklerinizi Yorumlara Bekliyorum 💃)

" Ben senin bekleme listende olmıycam Ender."

" Kaya...Kaya..."

* Kaya masadan uzaklaştığı an Ender kolunu tutar.*

" nasıl bir üslup bu. Bana karşı kelimeleri seç lütfen ve haksızlıkta etme."

" haksızlık?"

" oturur musun? Çocukluk bu yaptığın neden çekip gidiyosun? "

" ben konuşmanın devamını yapmak istemiyorum."

" peki tamam, sen sessiz kal ben konuşurum eğer cevap vermek istersen konuşursun olur mu?"

" olur."

* Ender devam edeceği konuşmayla güneş gözlüğünü masaya bırakır. Ceketini çıkartarak yanına koyar. Kaya da onu gözleriyle takip eder.*

* Kaya'nın birdaha gitme tehlikesiyle yanına oturarak masaya koyduğu elinin üstüne elini koyar. Kaya ne kadar gerginde olsa elini kaldırarak, Ender'in elini avucuna sarar.*

" öncelikle şunu kavra. Bu hayattaki her erkek benim için o listede yer alır."

" Ender..."

"  yanlızca tek bir gözümde hepsini yok edebilir."

" Halit. Doğru..."

" sen Kaya. Sen. Ben o gece evden gittiğinde nefesimi kontrol edemedim. Sen döndüğünden bu yana sana karşı olan övgüler senin bana tavırların hep rahatsız etti ama bana kendini tekrar hatırlarttın. "

" ama bu kalbin Ender, sen mantığını dinleyen bir kadınsın."

" Kaya eğer mantığımı dinleseydim seninle bu konuşmayı yapmaya gelmezdim, devam da etmezdim."

" ben sana anlam...."

" Halit bana bugün Yıldız'dan boşanacağını söyledi. Haklısın. Tekrar bişeyler yaşamanın imasını da yaptı."

" ne güzel."

* Elini çekerek saldaylede geriye yaslanır.*

" Kaya, konu onun bunu ima etmesi ya da istemesi değil. Erim'de değil. Ben Erim için tekrar neden istemediğim birini kabul ediyim."

" emin misin Ender, sen diyoruz?"

" belki bir takım hatalar, yanlış seçimler yapmış olabilirim ama bu sefer benim senden vazgeçmeye niyetim yok. Karar konusu da Erim şuan yaralı ilgiye ihtiyacı var. Halit'te yanımdayken sana net bir cevap vermek tehlikeli geldi. Hepsi bu."

" veriyosun. Net bir şekilde devam etmek istediğini dile getiriyosun. "

" doğru, o gece emindim. Hala da eminim. Ben hayatıma seninle devam etmek istiyorum."

" o zaman bunu gizli tutmanın da pek bir manası yok."

" nasıl?"

" biz birlikte olduğumuzu niye saklıyoruz ki?"

" saklamıyoruz Kaya, sadece bazı şartlar."

" Erim, bizim en önemli şartımız. Bende  Erim'in bu konuyu problem edeceğini düşünmüyorum. Beni seviyo bende onu."

" o kadar basit değil Kaya, Erim Alihan'ı da seviyodu."

" istemez yani?"

" Erim her ne kadar kabul etmesede babası içinde benim içinde hayatlarımızda başka karakterler görmek istemiyo."

" bunun Erim'le pek bir ilgisi olduğunu düşünmüyorum. Bence sen Halit'ten çekiniyosun. Ona bunu söylemek zor geliyo."

" ne ilgisi var!"

One Shots { ENKAY}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin