~~
Romatizm tutmadı onu bir sonraki bölüme attım bu istek olsun boş kalmasın.~~
*Kaya kapıdan içeri girdiğinde karanlık evin sessizliğinde mumlarla çevrili salonda etrafına bakındı. Birkaç kez seslenerek onu aradı.*
" Ender, Ender..."
" bende seni bekliyodum, hoşgeldin."
* Merdivenlerden adım adım inerek Kaya'ya yaklaşır.*
" ne bu şimdi? Evden..."
" evet gittim, çünkü bu şekilde ilişkimiz devam edemezdi, bana bi sürpriz yapacakmışsın senden önce..."
" nasıl ya?"
*Kaya'nın yüzünü gülümseme kaplarken, Ender ters bi tavırla geri çekilir.*
" Aslında gece bu romantik ortamda muhteşem geçsin isterdim ta ki... son yakaladığım detaya dek."
" ne?"
* Kaya karşı karşıya kaldığı tepkiyle neye uğradığını şaşırır.*
" sen benimle oynuyosun kabul et, Şahika'nın intikamı için burdasın ve beni yüz üstü bırakıp gideceksin!"
" Ne saçmalıyosun?"
" Şahika'nın öldüğü günde söylemiştim ama hala şüphelerim vardı."
" ben sen değilim!"
" sen bana barıştığımız gece... gel desem gelir miydin dedin... ama ben sana gittiğin gün bunu sana söylemiştim zaten! Her ne pahasına olursa olsun şirket hisseler herşeyi geride bırakarak seninle gidebiliriz dedim sense bir mektupla kaçmayı seçtin, döndüğünde benim sana zaten verdiğim sözü istedin! Benimle başından beri oynuyosun! Kabul et!"
( gerçekten böyle bi madde var iki sahneyide bu maddeyi göz önüne alarak izlerseniz fark edeceksiniz bende fark ettim :)). )
" ne söylediğini anlamıyorum."
" işine geliyo çünkü, istediklerini gözlerinin içine yalvararak söyledim ama sen... benim sana karşı olan sevgimle hep oynadın. Şimdi de kardeşinin intikamını almak hoşuna gitti."
" evet! Öyle oldu tamda, sen sınır bilmiyodun sana bir ders vermek iyi olacaktı."
" kabul ediyosun yani?"
" ediyorum, Şahika'ya yaptıklarına karşılık ders vermek için gelmiştim."
" güzel... evdeki eşyaların mutfakta bavulda al ve git!"
" konuşma bitmedi!"
" benim için bitti!"
" gelmiştim Ender, seni görünce tekrar hissedince, olmayacağını anladım çok uzun bi süre önce bu düşünce bende son buldu."
" daha fazla konuşmak istemiyorum."
" konuşmak zorundayız! Yanlış anlaşılma istemiyorum çünkü yeter!"
" yanlış anlaşılma falan yok, Yiğit'e olanları bambaşka bi şekilde izah ederiz ne kadar az görüşürüzsek o kadar iyi."
" Ender böyle bişey yok oldu diyorum, o geceden sonra yok oldu! Asla çıkar amaçlı yaklaşmadım sana temas etmedim, her ne yaşadıysak gerçekti."
" daha fazla çirkinleşme, git, rica ediyorum."
* yavaş adımlarıyla masaya ilerledi, saçlarını acele etmeden açarak elleriyle defalarca düzeltti. Masaki şarap şişesinden kadehlerden birine doldurarak balkona ilerledi. Kaya ise bu anları sadece sessizce seyretti.*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Shots { ENKAY}
FanfictionTEK BÖLÜMLÜK ŞAHSİ KURGULARIMA HOŞGELDİNİZ... ~y Kitap @mervemndll itaf edilmiştir ♥️