Kerem: Noldu Leyla sesin cikmiyor yanlis miyim?
Sende beni düsünüyorsun o kadar eminim ki, cünkü birbirimize o denli yakinken sende hissetin degil mi?Leyla: Sacmaliyorsun Kerem iyi geceler
Kerem: Kacmaya devam et sen, ellinde solunda sen bana yalvarcaksin bir daha o kadar yakin olmamiza
Leyla: Ne tür bi sapiksin sen ya, kapatiyorum
Telefonu kapatti Leyla. Ama kendisine itiraf edecek yüregi yokdu, cünkü futbolcunun söyledigi her cümlesi dogruydu. Onu istiyordu. Ama daha düne kadar nefret ettigi bir adami nasil istiyebilirdiki. Yoksa butün hayati boyunca ona karsi besledigi his nefret degilde baska birsey miydi acaba?
Sabah uyandigini direk banyosuna girip hazirlanmaya baslamisdi genc kiz. Bugün Taylan Antalyanin dogüm günüydü. Taylan onun yakin dostuydu. Aksam bir barda kutlicagini söylemisdi.
Ona göre Elbisesi ve her seyi hazirdi.
Altina da siyah topuklu ayakabi sarti cünkün Leylanin boydu 1.58 di. Aksam oldugunda genc kizin hazirliklari bitmisdi. Kirmizi rujunu sürdükden sonra güzel bir parfüm banyosu yapmisdi. En sevdigi kokusu ise Narciso Rodriguez siyah sisesiydi.
Artik hazirdi ve arabasina binip mekana dogru sürüyordu. Trafik lambasinda dururken Taylanin aradigini gördü.
Taylan: Leyla nerdesin kizim herkes burda
Leyla: Sanada iyi aksamlar dogum günü cocugu, bes dakika sonra ordayim
Taylan: Tamam acele et hadi öptüm
Leyla: bende bye
Arabasina park ettikden sonra iceri girdi. Seviyordu burayi. Ve tam karsinda tüm Galatasarayin yakisikli oyuncularini gördü. Herkese ellini verip sarildi bi o kalmisdi. O olaydan sonra onada sarilmam lazimdi.
Leyla: Merhaba
Kerem: Cok güzel olmussun.
Leyla: Tesekkür ederim
Ikiside zar zor konusuyordu. Konusmak yerine daha cok yine asansördeki gibi uzun uzun sarilmak ve birbirlerinim kokularima iclerime cekmek istiyorlardi ama burda imkansiz gibk bir seydi. Aralarindaki cekimi ikiside fark ediyordu artik.
Tesekkür ettikden sonra yerine gecdi. Halilin yaniydi. Halil ve Leyla cok iyi anlasirlardi. Best friends gibilerdi. Leyla elbisenin dekoltetesini ve kisaligini biraz düsünmedi cünkü elbisesi baya kisaydi ve otururken cok zorlaniyordu.
Bunu farkeden Kerem ise ceketini alip genc kiza uzatti
Kerem: Gelen gecek icine düsecek bare bunu üstüne ört
Leyla onunla kavga etmek istemiyordu ve hakli oldugunuda biliyordu. Hic birsey demeden üstüne örttü. Kerem tam karsisinda oturuyordu ve halen sinirlernmis bir sekilde genc kiza bakiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En büyük asklar nefretle baslar • Kerem Aktürkoğlu
RomansaKerem ve Leyla... Birbirlerini tanidakdan beri nefret ederler. Hic beklenmedik bir olay yasanir ve o olaydan sonra Kerem ve Leyla gercekleri görür