0.5

432 15 0
                                    

Kerem: Yapma

Leyla Keremi dinlemiyordu.

Kerem: Leyla tamam yeter yapma.

Genc kiz duruksadi, ayaginkalkdi zor da olsa bunu basardi.

Leyla: Istemiyorsan neden böyle davraniyorsun? Neden o adamdan cekip getirdin beni buraya. Biraksaydin da gitseydim. Icme demeler üstüme örtmener ne yapiyorsun sen?

Kerem: Sarhossun ve senden bu sekilde yararlanmak istemiyorum. Simdi seni yanliz birakicam. Üstünü giyi ve yat.

Bu sözlerle Kerem odadan cikdi.

Leyla soguk bir dus aldikdan sonra üstünü degistirip yataga gecdi. Agliya agliya bir hal olmusdu. Son anda farkedi burasi Keremin odasi oldugunu. Yastiklari buram buram o kokuyordu. Yatagin yaninda kücük bir masadi vardi. Oranin üstünde genc kizin telefonu duruyordu.

Kapi caldigini duydugu anda uyuma numarasi yapdi

Kerem: Leyla? Cikdin mi dusdan? Leyla?

Kapiyi acmisdi Kerem. Kizin bu halini görünce yüz hatlari yumusamisdi. Uyumusdu. Tabi bilmiyordu numara yapdigini. Yanina yaklasdi ve kizin saclarini ve yanagini oksuyordu.

Kerem: Kiskanc köpegin tekiyim Leyla. Senelerdir sana olan nefretin asil nedeni sana olan askim. Ben hic farketmemen bana hic firsat vermemen beni bu duruma getirdi.
Imkansiz oldugunu bildigim icin nefret etmek daha kolay olur diye düsündüm. O gün den sonra dayanamdim, telefonda dediklerim de hepsi dogru. Senin yanindayken kendimi kontrol edemiyorum. Sana bakan herkesi seni her gün görebilen kim varsa kiskaniyorum. Ama bunlara sana söylemek yürek ister ve o bende yok. Sordun ya hani beni istemiyormusun diye.... seni herseyden daha col istiyorum ama senden asla ama asla sarhos yaranlancak degilim. Hele O Ali denen pic ile yapdigin dans of sinirlenmek elde degil.
Cok fazla konusdum yine. Iyi geceler güzelim

En büyük asklar nefretle baslar • Kerem Aktürkoğlu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin