- Как е най-отдаденият ученик в целия випуск?
Две ръце стиснаха Техьонг за раменете, стряскайки го и карайки го да изпусне химикала си, докато седеше на неудобния стол в училищната библиотека, надвесен над учебник по физика. Когато момчето вдигна поглед раздразнено, отгоре го гледаха очите на Чонгкук - все така светнали и щастливи, както винаги.
- Кук, казах ти да не правиш така, докато уча! - възмути се Те и изпусна дълбока въздишка, преди да опре глава на ръката си и отново да впери очи в урока пред себе си. - Сега си забравих мисълта!
- Сигурен съм, че ще си я спомниш, гений - отвърна чернокосият със закачлива усмивка и придърпа един стол до другия, така че да се настани на него. Ръката му се уви около облегалката, карайки Те да настръхне от близостта им. Това момче наистина го караше да се изчервява с всяко негово действие.
- Стига си се подигравал! - каза Техьонг, докато не откъсваше очи от формулите в опит да не си проличи колко неспокоен беше покрай него.
Чонгкук поклати глава. - Не ти се подигравам, Те, наистина - увери го, като повдигна гръб от облегалката и се поизправи, за да се приближи до другия и да го погледне в лицето. - Просто е странно да те виждам така, нещо ново е. Откакто те познавам, не си учил толкова сериозно.
Думите му накараха приятеля му да присвие устни. Не искаше Кук да гледа на нещата така - сякаш цял живот не беше правил нищо. Наистина прозвуча по този начин в главата му. Чернокосият забеляза гримасата, която Те направи и се усмихна окуражително. Момчето протегна длан към лицето на брюнета и я постави на страната му. Завъртя главата му, така че да го погледне и се взря в очите му. Дъхът на Техьонг като че ли секна. Начинът, по който зениците на Чонгкук се бяха фокусирали върху неговите и го гледаха толкова топло и любящо, без упрек и разочарование, караха малкия мускул в гърдите му да тупти неудържимо. В такива моменти онези пърхания в стомаха му и топло усещане по бузите му сякаш нарастваха и се разпространяваха из цялото му тяло. Кук беше ослепителен.
- Те, това, което правиш, е наистина хубаво и се гордея с теб - каза с топла усмивка. Палецът му започна да гали кожата на другия.
Преди Техьонг да успее да се наслади на момента - с меката длан на Чонгкук върху лицето си и нежният му поглед, вперен в очите му - момчето отдръпна ръката си и се прокашля леко, когато осъзна, че това, което правеше, не беше нещо, което приятелите обичайно правеха помежду си. Побърза да се отдръпне и се вгледа в нещо произволно, за да избегне очите на Те.
YOU ARE READING
𝗦𝘁𝗶𝗴𝗺𝗮 || 𝚝𝚊𝚎𝚔𝚘𝚘𝚔
Romance" 𝒆𝒏𝒈𝒓𝒂𝒗𝒆𝒅 𝒐𝒏 𝒎𝒚 𝒉𝒆𝒂𝒓𝒕 " ༄ Където Техьонг за първи път вижда най-добрия си приятел по малко по-различен начин от преди. taekook ⚣︎ ff (kim taehyung + jeon jungkook) 𝚜𝚠𝚒𝚝𝚌𝚑! 𝚃𝚊�...