gio de slijmqueen deel 4

173 4 7
                                    

"R..." Gio zijn stem piept. "Ruben?"

Ruben komt naar buiten, gehuld in het maanlicht. "Hallo Gio." zegt hij kwaadaardig. De slijm liefhebbers kijken naar elkaar. Ze willen Ruben neerknallen maar ze denken aan Gio en zijn liefde voor Ruben. 

"Ik dacht dat je dood was." huilt Gio en hij loopt op Ruben af maar Ruben duwt Gio tegen de grond. 

"Wa- Wat is er?" vraagt Gio verward en op het punt om te huilen.

Ruben lacht gemeen. "Ik haat slijm." 

"Je kan geen slijm haten, je was altijd zo blij toen ik slijm maakte. Ik mocht het zelf in je poep steken -" zegt Gio helemaal verloren. Hij kijkt Ruben aan, recht in zijn ogen. Hij herkent hem amper. Die lieve tijger die altijd lekker hoor roept en altijd op hem sprong op bed. Is nergens te bekennen in deze ogen. 

"Ik haat slijm! Het verpest Youtube. Hoezo krijgt slijm meer views dan mijn koetlife video's? Ik snap het niet!" Ruben zijn stem verhoogt steeds en klinkt steeds bozer. "Waarom wilt niemand video's zien van mijn kinderen in het ziekenhuis? Of ik die met mijn vrouw scheidt of dat ik in een krot woon. Dat is topkwaliteit." zegt hij, hij zwaait boos met zijn handen richting Gio en Gio is bang dat Ruben hem gaat slaan.

Opeens komt Huggy Wuggy neergedaalt uit de hemel en pakt de hand van Ruben vast.

"Wie-" Ruben schrikt van de plotse verschijning. 

"Ik ben de god van het slijm en ik ben gay!" zegt Huggy wuggy uit de hoogte.

"Wow slay!!! Maar ik haat slijm! Je bent gek als je de god van slijm bent." zegt Ruben boos en het speeksel uit zijn mond komt op Gio zijn voorhoofd terecht.

"Ik ben inderdaad gek... Gek op slijm!" zegt Huggy wuggy trots en Gio voelt zich ook trots, trots dat hij van slijm houdt.

"En Ruben ik zal je moeten vermoorden, je hebt slijm pijn gedaan." zegt Huggy wuggy. Ruben begint te smeken en huilt. Huggy Wuggy kijkt naar Gio voor goedkeuring.

"Ik hou van slijm Ruben. Als jij slijm wilt afnemen van mij dan zal ik ook je leven moeten afnemen. Ik haat je! Morbius is nu mijn nieuw liefje. Hij is tenminste een slijmqueen slay." zegt Gio woedend tegen Ruben. Ruben wordt helemaal wit en hij kijkt angstig om zich heen en roept voor hulp maar iedereen plast op hem in de plaats. Ook Gio begint te plassen op Ruben, Gio zijn penis is zo groot en dus komt er veel pipi uit. Ruben verstikt zich in de plas van Gio en hij sterft.

"Mijn taak hier zit erop. Slijm is terug vrij. Vaarwel." Zegt Huggy wuggy tevreden en verdwijnt terug de hemel in.

Morbius komt gelukkig afgelopen op Gio. "Wow! Dat was zo moedig van je schatje." Gio bloost maar voor hij iets kan zeggen steekt morbius zijn vinger in de navel van Gio en Gio zijn pik wordt stijf hiervan. 

"Mag ik in je navel roeren?" vraagt Morbius verlegen en Gio knikt stevig ja. Morbius roert met zijn slijm vingers in de navel van Gio en trekt zijn pik ook meteen af. Gio is zo gelukkig met Morbius en eindelijk kan hij samen zijn met iemand dat ook van slijm houdt. 

"Ik hou zoveel van je." Fluistert Morbius in zijn oor en Gio kietelt de oksels van Morbius en Morbius giechelt. 


THE END

Weer in mijn broek gekakt Gio Latooy (oneshots)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu