Gio en Ruben koet gaan trouwen!

73 1 0
                                    


Het was een prachtige dag en Gio was er zeker van dat dit de beste dag ooit ging worden. Vandaag gaat hij trouwen met zijn allerliefste tijgertje! Ruben koet. Ja Gio wist het zeker, vandaag wordt de beste dag ooit!

Gio is zo verliefd op Ruben, die geile beer. Ze leerden elkaar kennen in het zwembad 'Aquafun' in oostduinkerke. Ruben was daar voor Xtremerides en Gio was daar met zijn toenmalig liefje Jade. Gio en Ruben botsten tegen elkaar in de wildwaterbaan en ze hadden meteen de geilste seks ooit daar. Jade maakte het meteen uit toen ze zag dat Gio homo was en verliefd op Ruben Koet, ze kon beter krijgen. 

De trouw ging door in de mooiste stad van Belgie want Gio en Ruben Koet zijn eigenlijk allebei Belgen (lore update). De stad genaamd Aalter. Gio was zo een grote fan van Aalter, hij dacht er altijd aan en zou er graag wonen maar de inwoners van Aalter waren geen fan van hem en wouden geen lelijke vlogger in hun prachtige stad. Ruben Koet had ervoor kunnen zorgen dat de trouw kon plaatsvinden pal in het centrum van Aalter, zo een mooie stad omg!! En het eten zou gemaakt worden door BARZ! Gio houdt van de barzsaus maar hij durft het recept niet te vragen. 

Gio droeg voor de trouw een prachtige deku cosplay, van my hero academia en Ruben koet een bakugou cosplay! Ze waren beiden gekleed als hun favoriete ship en dit maakte Gio zo gelukkig. De inwoners van Aalter waren een beetje bang over wat er in hun stad aan het gebeuren was. 

Op de trouw waren er zoveel mensen aanwezig. Enzo knol, carl devos, pixielocks en hun alters, Bibi de kat en bibi de slijmmaker, DUFF van de slijmfilms, roy van fortnite, Acid (de OG belg), de leider van Tuvalu, de CEO van Streamz, Amber uit d5r, Morbius, raccacoonie, Alex wolff, oppenheimer, ryan gossling als Ken, Juultje, Cat (uit AFB), sven da man, peter en harry uit de hit serie msm 2017, the flash en shazam

En de muziek wordt gedaan door Alvin and the chipmunks en Gamemeneer en Heilige Dikzak mel was het bruidsmeisje (zij houdt ook van Barz)

Het was tijd om te trouwen, de pastoor aka Jason Bradley (world famous singer uit aalter) stond klaar en Gio en Ruben waren aan het giechelelen en waren aan elkaars ballen aan het kietelen.

Het was tijd om te trouwen, de pastoor aka Jason Bradley (world famous singer uit aalter) stond klaar en Gio en Ruben waren aan het giechelelen en waren aan elkaars ballen aan het kietelen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Als iemand bezwaar heeft tegen deze bruiloft stap naar voren!" zegt Jason Bradley.

"Ja ik!" roept een mannenstem vanuit de menigte, hij stapt naar voor en Gio herkent hem meteen het is Kwebbelkop "Stop de bruiloft!"

Wat doet kwebbelkop hier? Gio was bezorgd, Kwebbelkop en hij hadden eens een mega dikke one night stand in zijn super coole huis maar dat betekende voor gio niks, ja zijn penis was groot, maar ruben koet is letterlijk perfect + hij heeft 3 super leuke kinderen!!! 

"Gio ik ben zo verliefd op je!" Kwebbelkop komt naar voren en duwt Ruben koet weg van het aalter "Verlaat die nietsnut, pookie ik ben zo verliefd op je!"

Gio moet blozen, hij noemde hem pookie "wat heb jij dat ruben koet niet heeft?"

Hij lacht. "Alles, Ruben koet is zo een loser, hij woont in een vakantiepark en hij verdient legit gewoon geld door een beetje te splashen in het zwembad?" 

"Ik ga eens u moeder splashen!" Ruben Koet komt tevoorschijn moet enorm vee illegaal vuurwerk en vuurt het af op Kwebbelkop en hij vliegt achteruit en dan komt antboy en hij plast zuur op hem en kwebbelkop sterft 

"PYRO FOREVER BABY! roept Ruben

"Tijgertje!" Gio omhelst hem.

"I love u pookie!" zegt ruben en hij doet 8 koprollen, een split en 5 flips en dan trekt hij zo hard aan gio zijn broek dat hij gewoon volledig weg is en hij doet de helikopter en ze hebben dikke maar echt de beste seks ooit in Aalter. Gio is zo gelukkig op dit moment, want wie wilt geen seks in Aalter?

"Schatje mag ik je schaamhaar scheren?" vraagt Ruben koet en Gio is zo verliefd, hij knikt heel heftig ja. 

"Beire! Zo romantisch!" zegt Amber uit d5r. (er moest toch wel één west vlaming op deze bruiloft zijn.)


THE END


Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Aug 08, 2023 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Weer in mijn broek gekakt Gio Latooy (oneshots)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu