Alex de zeemeermin en zijn broer

452 6 9
                                    

Alex Wolff en Gio hebben nu al een maand een relatie en ze zijn heel gelukkig.
Maar wat Gio niet weet is dat Alex Wolff een zeemeermin.

op een dag zijn Gio en Alex Wolff aan het strand en opeens komt er een hele grote golf en Gio en Alex Wolff zijn allebei nat. Alex Wolff verandert in een zeemeermin (ja vrouwelijk) en Gio is verbaasd maar ook opgewonden. Hij kust Alex wolff en ze gaan samen zwemmen.

Alex wolff heeft een broer en ze lijken sterk op elkaar. Op kerstavond komt de broer van alex wolff,nat wolff eten bij familie latooy en ze hebben het heel leuk.

Gio drinkt heel veel en is dronken, hij doet gekke dingen en gaat strippen. Alex wolff vindt dit heel erg geil rrr en gio ook dus kakt hij in zijn broek :o

Alex Wolff gaat even naar het toilet en Gio staat nog altijd heel opgewonden, hij is zo dronken dat hij alex wolff zijn broer kust en op zijn poep slaat. De broer van alex wolff vindt dit heel geil en kust gio terug. Alex Wolff komt terug van het toilet en ziet dit allemaal gebroken, hij is woedend en slaat met zijn hoofd op de tafel waardoor hij een bloedneus krijgt en hij rent huilend weg. Gio is dronken maar zijn liefde voor Alex wolff is sterker dan alcohol en hij rent achter hem aan.
Alex wolff staat voor de voordeur.
"Waarom kuste je mijn broer?" zegt hij koud. Gio realiseert zich nu pas wat er gebeurt was.
"Je hebt een broer?" vraagt Gio.
"Ja, wist je dat niet." vraagt Alex wolff verward.
"Neen?"
"Oh sorry. Ik dacht van wel. Ja we zijn een tweeling." legt Alex uit.
"Ik hou alleen van jou poezewoes." zegt Gio lief en hij doet zijn broek uit. Alex Wolff veegt zijn bloedneus weg en begint te zuigen. De hele familie komt kijken en ze klappen luid bij het zien van dit wonderkoppel.

The end.

Weer in mijn broek gekakt Gio Latooy (oneshots)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu