Pov.Suga
Vstal som do krásneho rana.Otočil som sa že pobozkam mojich dvoch úžasných priateľov Jimina a Hobiho no tý v posteli neboli.Pokrčil som plecom vstal som a šiel sa obliecť.Zbehol som schody dole s nádejou že budú v kuchyni ale ani tam neboli a ani v obývačke.S mojou schopnosťou som prešiel všetky miestnosti vo vile a nakoniec som ich našiel v tanečnom štúdiu.
Otvoril som si chladničku kde som mal krv vybral som odtial jeden sáčok ktory som vypil a prázdny sáčok hodil do koša a premiestnil som sa do tanečnej miestnosti za mojimi láskami.
Videl som ich ako tancujú recpet.Jimin
Jimin vzdy tancoval ako anjel.Miloval som ked tancoval a Hobi tiež preto sme sa doňho zamilovali.Keď dotancoval Hobi šiel vypnúť hudbu a Jimin si sadol na zem a začal piť vodu.Začal som zbesilo tlieskať až sa Jimin zľakol."Oh Ahoj Yoongie!" Zvolal na mňa Jimin s úsmevom.Šiel som k nemu a pobozkal som ho na jeho krásne pery a potom Hobiho."Lásky moje idem do štúdia musím ísť dopísať daechwitu a slubil som chalanom zo straykids že im pomôžem s pesníčkov Hobi ideš somnou?" "No jasné pôjdem rad a..." A ja pôjdem ku Kookiemu a Taemu budu tam aj Jin s Joonom." "Dobre len si dávaj pozor na Joona posledne týždne ma nervy a včera hodil Jina o stenu ktory ho stale otravoval s premenou." "Oh chúďa Jin a neboj dám si pozor." Jimin odbehol do sprchy potom sa prezliekol a my s Hobim tiež.Jimin sa ešte najedol my s Hobim sme si dali krv.Vyšli sme s domu sadli sme si do auta a mohli sme vyraziť najskor smer Jungkookova vila a potom s Hobim do mesta do štúdia.Už teraz to vidim že dnešok bude dlhý.