Rakovina+Tehotenstvo

46 6 2
                                    

Pov.Namjoon
Sedel som v obývačke na gauči a premýšľal som ako to Jinniemu poviem.Veľmi ho milujem a nechcem oňho prísť.Kľud NamJoon to zvládneš. Ukludňoval som sa v hlave.Zrazu sa otvorili dvere a dnu vošiel Jin s líčkami od slz.Jin si sadol a čakal kedy začnem.Nadýchol som sa a povedal som mu všetko čo sa stalo.Jin len sedel a s očí mu tiekly slzy.Čakal som.Čakal som na to či mi da facku alebo dačo ale on ma objal.Silno ma obimal a plakal zároveň. "Neplač Jinnie neplač laska.Ked mi budeš davat svoju krv tak prežijem." "Dobre a ja ti musim tiež dačo povedať..." Jin sa odomňa trocha odtiahol a povedal."Joon ja ...Ja som tehotný."Povedal a sklopil zrak k zemi."Omgg to vazne? Ja som mega šťastnyyy." Povedal som a začal som okolo neho skákať ako male dieťa ktore dostalo od maminy lízatko a jedno euro.Jin sa len na mne smial."No ako sa tak pozerám nebudem mať len jedno dieťa ale rovno dve."Povedal a začal sa usmievať.Musel som sa usmiať aj ja.Šiel som k nemu a pobozkal som ho na čelo a potom objal.Bol som.mega šťastný.Bal som sa že keď Jin zistí že mám rakovinu že ma opustí ale nestalo sa tak.A ako pozerám naňho tiez sa mi bal to povedať.Ale som mega šťastný že budem tatino že budem mať buď dcéru alebo syna.

Len to ešte nevedel čo sa stane.

Ahojky po dlhej dobe časť.Ospravedlňujem sa ale moc nemam čas na písanie lebo práca .Xd Bye

Vampire Life Taekook/Sopemin/Namjin(SK)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang