Pov.Tae
S Jungkookom sme už dlho kamaráti.Ten malý upír je veľmi roztomilý a ja som sa doňho zamiloval.Pýtate sa prečo malý? Tak ja vam to poviem.Jungkook ako upír má 450 rokov.Ľudských 24.ale aj keď je 450 ročný upír a snaží sa byt strašidelný vôbec mu to nejde.Yoongi ktorý ma 730 rokov a ľudských 28 si s neho robí srandu vždy ked sa snaží byť Jungkook strašidelný.Yoongi je Jungkookov starší brat ale niekedy mi príde že je to Jungkook.Yoongi sa vždy dostane do problémov s ktorých ho Jungkook vždy zachraňoval.S Kookiem sa máme stretnúť uňho doma.Yoongi,Jimin a ani Hobi niesu doma.Hobi mi ponúkol že ma odvezie ale ja som sa chcel prejsť.Jungkook býva len o pár ulíc ďalej.Už stojím pred jeho domom.Teda skôr vilou.(Vila kde býva Jungkook Jimin Hobi a Yoongi)
Bol som tu veľa krát a vždy sa mi ta vila páči.Zaklopal som na dvere a hneď mi otvoril Jungkook."Ahoj Tae" "Ahoj Kookie"Pozval ma do vnútra a posadil na sedačku."Tak o čom si sa chcel somnou rozprávať?" "No Tae ja k tebe niečo cítim ja ťa milujem." Ostal som v šoku vobec som nečakal že ma tiež bude milovať tak ako ja jeho."Aj ja ta milujem Kookie." "Takže budeš somnou chodiť?" "Ano budem."Kookie sa začal radovať ako male dieťa. Prišiel zamnou a začal ma bozkávať.Bol som velmi šťastný.