KIM NAMJOON!!

42 7 0
                                    

Pov.Suga
..."Rozišiel sa somnou." Počul som Jimima  ako sa sniekym rozprava."Poď ku mne hyung." Vošiel som do obývačky za Jinom a Jiminom."Jin hyung stebou sa Joon rozišiel?"Jin len smutne prikívol a ďalej obímal Jimina. Vybral som si mobil a pisal som Jungkookovi.
Yoonglesak😴🥱
Jungkook prestaň robiť činnosť ktoru robíš
Kokšinko🐰
Chcel som ísť do sprchy ale tak dobre čo sa deje?
Yoonglesak😴🥱
Jin hyung je u nás a plače pretože sa snim Kim Namkokot rozišiel
Kokšinko🐰
Prosím?!on sa ....no ten umre ten umre jebem na sprchu idem zatebou hyung
Nič som na to neodpísal len som šiel von.Neprešla ani sekunda a už stal Jungkook predomnou. "Ideme." Ani som sa nestihol nadýchnuť a uz sme bežali k Jinovi a Joonovi domov.Jungkook začal zbesilo búchať na dvere.Zrazu otvoril zmetený Joon.Nestihol sa nič opýtať a už ho Jungkook mlátil."Prečo"jebol mu."Si"zas mu jebol"Sa rozišiel s Jinom!" A zas mu jebol. Odtrhol som Jungkooka od neho.NamJoon sa cely od krvy postavil ja som mu tiez jebol ale ostal stáť. Namjoon nič nepovedal ani sa nezačal hojiť. Nechcel lebo vedel že urobil hlúposť teda aspon dufam.Otvoril dvere viac a pozval nas ďalej.Sadli sme si na gauč.Videl som na Jungkookovi že chce zas vyštartovat po nom ale držal sa. "Asi už viete že som sa s Jinom rozišiel. A ako vidíte nehojím sa.Bola tu moja nevlastná sestra ktora ma nenávidí a chce ma mŕtveho ona je čarodenica a vzala mi upírsku moc.  Nestarnem,Nehojim sa samovoľne. Predtým než som sa stal upírom som mal rakovinu a mam ju znova kedze som upír len na polovicu tym pádom som jak človek a môžem hocikedy umrieť keby ma chce Jin premeniť alebo ty alebo Jungkook Tae Hobi Jimin nepôjde to." "Aha chapem to.Ale prečo. mu to nepovieš?" "Bojím sa.Bojim sa umrieť bojím sa ho tu nechat milujem ho tak moc a viem že aj on mňa." "Ja viem že sa bojíš hyung ale mali by ste sa porozprávať."Povedal Jungkook.NamJoon si len povzdychol a prikývol.Šiel som k nemu a zahizol si do zapestia.NamJoon mal stale tesaky ale slabé.Nedokázal moju ruku prekusnut preto som to urobil ja.Začal pit moju krv.Videl som ze sa mu rany hoja.Ked sa mu zahojili uplne pustil moju ruku.Trocha sa mi zatocila hlava lebo toho bolo na mna moc.NamJoon vybral s chladničky krv a podal mi ju.Začal som ju piť a bolo mi lepšie.Namjoonovi som podal prazdni sáčok ktory zahodil a rozlúčili sme sa s tým že pošlem Jin hyunga sa sním porozprávať.Mal by to vediet.

Pokračovanie nabudúce...😉

Vampire Life Taekook/Sopemin/Namjin(SK)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang