Napadnutie

54 6 2
                                    

Pov.Jungkook
Bol som doma.A pozeral som telku.Zrazu som počul buchnutie.Vstal som a šiel som sa tam pozrieť."Pre boha Tae! Čo sa ti stalo?!" Napadli ma." Zrazu pribehol Jimin. "Tae kde je Yoongi?!" M-Maju ho pre-prepáč Jimin nedokázal som ho zachrániť." "Čože?Panebože snad bude v poriadku.Neboj Tae ja ťa chápem nieje to tvoja vina dobre?"Jimin objal Taeho a šiel do izby.Vybral som s Taeho kôl a zahod som ho.Tae sa začal hojit a ľahol si na gauč."Kookie potrebujem krv." Jungkook sa postavil a šiel do chladničky pre krv.Podal ju Taemu ktory ju začal piť.Vypil ju a sáčok podal Jungkookovi ktory ho zahodil.Tae šiel ku mne a začal ma vášnivo bozkávať.Dal mi dole tričko a aj nohavice.Videl že som mal  problem.Preto mi z rukou stlačil penis cez boxerky."Ah bože Tae." Dal mi dole aj boxerky. Začal mi pomali honit a pohladil mi špičku penisu.Dal si ho do ust a začal ma tak uspokojovať. "Tae ah ja už.." Ani som to neodpovedal a urobil som sa Taemu do jeho jebatelnej pusinky.Tae to spapal a usmial sa nevinno na mňa.Podal mi veci a obliekol som sa.Zrazu sme ale začuli buchot z vonku.Šli sme sa tam s Taem pozrieť.Otvorili sme dvere a tam sme videli Yoongiho celého od krvi."Panebože Yoongi čo sa ti stalo?" Vykríkol Jimin ktory sa tu zjavil neviem kedy.Bežal k Yoongimu a my s Taem tiež.Dostali sme ho do obývačky."Nie nie na gauč." "Paneboze vy ste jebali na gauči?" Spýtal sa Jimin a Yoongi sa len uchechtol.Tae sa spamenal a s červenými licami od hanby šiel rychlo utrieť kozenkovi gauč kde sme potom položili zraneného Yoongiho.Roztrhli sme mu tričko teda to čo sneho ostalo a ja som mu vybral kôl s chrbta a Jimin s brucha.Je zázrak že prežil.Yoongi sa potom samovoľne zahojil a Jimin mu doniesol krv.Ked ju vypil šli do izby.Skade sa zrazu ozvalo "Ach Jimin ty si tak úzky máš jebatelny zadoček.~" S Taem sme sa zasmiali a šli sme robiť to iste lebo sme sa obaja vzrušili.
Pov.Tae
Šli sme s Kookiem do izby mne povedal než si ľahnem do postele a aby som ho tam počkal pretože šiel do kúpeľne.Tak som si ľahol a čakal.Po chvíli prišiel a ľahol si nadomňa.Začal ma bozkávať na perách a potom na krku.Kde ma pohrizol a začal mi pomaly pit krv.Kurva poviem vam že to bolo mega úžasné.Ked prestal.Vzal lubrikant a vybrator.Naniesol trocha lubrikantu na vybrator ktory zapol na stredný stupeň a bez prípravy ho vrazil do mňa."Ach bože Kookie" Začal nim prirážať na moju prostatu.Ked si bol istý že som dost roztiahnuty vytiahol nachvíľu vybrator ktory dal na najvyšší stupeň nasledne ho znova dal dnu a aj svoj penis.Bolo to mega úžasne.Vybrator som mal namierený na prostate.A ja som vzdychal na hlas pretože Jungkookov penis mi dráždil prostatu.Zbesilo prirážal penisom a aj vybratorom a do toho mi honil penis.Keď už to na mna prišlo Jungkook to spoznal tak vybral vybrátor a použil upiriu rýchlosť a tak zacal do mna prirážať ovela rýchlejšie.Urobil som sa a Jungkook tak tiež.Lahli sme si vedla seba a Jungkook chcel zo mňa vybrať penis."Nie nechaj ho tam chcem ho citit." "Bude ťa to bolieť láska." "Nie nebude." Tak ma teda poslúchol a nechal ho tam a tak sme spoločne zaspali.




ANO SOM KONECNE SPÄŤ VIEM ŽE MI TO DLHO TRVALO LEN SOM NEMALA ČAS A ANI NÁPADY.SNAD SI UZIJETE ČASŤ S TROCHOU SMUTU😏😏

Vampire Life Taekook/Sopemin/Namjin(SK)Where stories live. Discover now