Nič nieje tak ľahke ako sa zdá

56 10 0
                                    

Pov.Jin
Ráno som sa zobudil šiel som sa prezliecť a dal som si krv.Keďže som len ako Joon povedal mláďa tak nemám Tesaky a ani žiadne schopnosti iba mam lepší zrak chuť čuch a aj sluch a bežím rýchlejšie než človek.Joon taktiež povedal že moje schopnosti sa budu pomaly objavovať.Zajtra ako upír oslavujem 80 narodeniny a ako človek 30.narodeniny som už starý či už ako upír alebo človek.Vonku padá sneh a čoskoro budu Vianoce.Milujem vianoce.Obul som sa a šiel som von sa prebehnúť do lesa.Neviem kde je Joon a ani sa mi to nechce zisťovať.Odkedy ma premenil tak sa mi vyhýba neviem prečo.Nechal som to tak a rozbehol som sa do lesa.Bežal som tak rýchlo že som dobehol až k Jungkoovej vile.Zazvonil som a otvoril mi Tae."Ahoj hyung čo ty tu?" "Ale bol som si zabehať a nejak som narazil na tuto vilu.Počuj pod somnou do mesta idem kupovať darčeky." "Dobre len si zbehnem pre kľúče od auta a bundu lebo vieš nam zima není ale ľudom by to bolo divné." Tae ma zamozrejeme pozval dovnútra.Bolo mi divne ze ani Jungkook ani Yoongi ani Jimin a ani Hobi tu niesu."No už som tu pači sa tu maš bundu." " Ďakujem a kde su chalani?" "Jungkook spí Jimin je v štúdiu a tancuje a Yoongi a Hobi sú v štúdiu a pracujú. A kde máš Joona?" "Aha no ja neviem kde je Joon odkedy ma premenil tak sa správa divne vyhýba sa mi." "Aha potom pošlem Jungkooka aby sa snim porozprával." Nič som mu už na to nepovedal obliekol som si bundu Tae vzal ešte kľúče od auta a mohli sme vyraziť.Prišli sme do nakupneho a mohli sme začať.
Pov.Tae
S Jinom sme nakúpili darčeky pre všetkých.Dokonca musel objednať NamJoonovi novu rakvu lebo hentu čo mal od nervou rozbil.Esteže bol predavač upír lebo keby je človek tak by sa nám to ťažko zháňalo a vybavovalo.Predavač nam teda dal krasnu rakvu ktoru Jinovi privezú  20.decembra.Joon zatial bude musieť spat v tej rozbitej a sľúbil som Jinovi že tú rakvu si môže zatiaľ uschovať u nás. Ale najťažšie sa nám zháňal darček pre môjho Kookieho.On má vpodstate všetko bolo to ťažké. A Jinové heslo bolo nič nieje tak ľahké ako sa zdá ale potom pochopil že je to blbosť keďže sme stále nemali pre Jungkooka žiadny darček.Ale v tom mi došlo že Jk strašne stále básnil o maliarskom plátne tak sme mu nakoniec kúpili plátna od najväčšieho po najmenšie a k tomu akrilove a olejové farby ceruzky gumu a nejake pastelky a suchý pastel a štetce rôzneho tvaru.Spokojný zo svojími darmi sme šli k autu dali sme veci do kufra a šli sme domov.U mňa doma sme zistili že sme tam boli do pol 4 a šli sme tam o pol desiatej.Tae všetko schoval tak aby to on našiel ale chalani nie.

Vampire Life Taekook/Sopemin/Namjin(SK)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang