Mezarlıktaki Yabancı

95 3 0
                                    

Felix o gün erkenden ailesinin mezarlığına gitmek için saat 07:30'ta uyandı. Ailesi 10 Mayıs cumartesi günü 2018'te saat 02:53'te ölmüştü. Bu gün onların ölüm yıldönümünde dua etmek için mezarlığa gidecekti. Hemen odasındaki tuvalete girdi (Babasının mirası ona ömrü boyunca yetecek kadardı) elini yüzünü yıkadı ve üzerinde çatlaklar olan aynada uzun süre kendisine baktı. Ailesini: Annesini, babasını ve ablasını kaybetmişti aptal uyuşturucu bağımlısı bir şoför yüzünden sinirliydi bu konu hakkında. Beyaz renk desensiz bir t-shirt ve altınada siyah bir eşofman giydi ve üst kata çıktı, mutfağa gitti ve kendine bir sandviç hazırladı saat 08:00 olmuştu. Bitirdikten sonra aşağı indi tuvalete girdi ve dişini fırçalamaya başladı. Sonrasında kapının oraya gitti, anahtarlığını aldı ve Converselerini ayağına geçirdi. Dışarı çıktığında kapıyı kitledi ve bir taxi çağırdı taxi geldiğinde seul mezarlığında gideceğini söyledi ve kafasını cama dayadı. Taxi durduğunda kafasını kaldırdı ve cüzdanını çıkardı, adam 2,013.140 won tuttuğunu söyledi, Felix parayı uzattı ve Taxiden çıktı. Mezarlığın merdivenlerinden çıkmaya başladı ve aile mezarlığının önünde durdu. Önce Annesinin mezarında gitti bir tütsü yaktı ve dua etmeye başladı. Dua etmesi bitince babasının mezarının başına geçti, babasının mezarlığında kocaman bir kiraz ağacı vardı. Şans eseri getirdiği tütsülerde kiraz kokuluydu, yanında getirdiği tütsüleri yaktı ve babasının mezarına eğildi ellerini birbirine dikey bir şekilde birleştirdi ve dua etmeye başladı o sırada bir dal kırılma sesi duydu ve biri tütsü yakıp dua etmeye başladı, tütsü papatya kokuluydu... Felix dua etmesi bittiğinde yanına döndü ve uzun sarı saçlı birini gördü. Ona birkaç dakika boyunca bakmış olacak ki o kişi Felix'e bakıp yan bir şekilde sırıttı ve göz kırptı sonrada gitti. Felix afallamıştı babasının mezarından kalktı ve ablasının mezarına eğildi ve bir tütsü daha yaktı, ellerini birleştirdi ve dua etmeye başladı...

Eve geldiğinde saat 09:00'dı. Üstünü çıkartıp pijamalarını giydi ve yatağa uzandı o sırada telefonuna instagram'dan bir mesaj geldi.

c1vc1vhyunj1n
Bakışlarınla yedin beni
resmen

l33f3l1xx
Efendim? Siz kimsiniz?

c1vc1vhyunj1n
Hadi ama Yongbok beni
tanımadın mı?

l33f3l1xx
Hayır, maalesef

c1vc1vhyunj1n
Offf nasıl tanımazsın ya
Gönderilemedi

c1vc1vhyunj1n
Felix ciddi misin?
Gönderilemedi


Mezarlıktaki Kiraz Ağacı Hyunlix TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin