Felix, şaşkındı, o kimdi, onu nereden tanıyordu. Bilmiyordu.
Toparlanmak için duş alacaktı. Küvetin musluğunu açtı, tıpasını kapattı ve ısısını ayarladı. Küvet tamamen dolduğunda vanilya kokulu duş belini küvete döktü ve köpürttü. Üzerindekileri çıkartıp küvete girdi ve iç çekti. Rahatlamıştı.
Eline aldığı çilek kokulu şampuanı eline döktü ve saçlarını masaj yaparak yıkamaya başladı...Yıkanması bittinde üstüne bir bornoz attı ve saçlarındaki nemi bir havlu yardımıyla aldı.
Kıyafet odasına gitti. İç çamaşırını giydikten sonra kendine pastel mavi bir eşofmanla, beyaz üstünde lavanta, mantar vb. desenler olan oversize bir t-shirt giydi.
Maskesini taktı ve kapının oraya gitti ve Crocs terliklerini giydi ve kuaföre gitti. Saçını siyaha boyatıp kısaltacaktı. Kuaföre gitti ve istediklerini söyledi... Saçı bitmişti kendine yakıştırmıştı.
Kendine lens almak istiyordu. Uzun bir süre düşündükten sonra ela rengini seçti ve internetten sipariş etti. Birkaç güne gelirlerdi.
O sırada telefonuna bir mesaj geldi. Chaeryeong atmıştı. Arkadaşları ile buluşucaktı. Jimin, Ning, Aeri, Minjeong, Yeji, Ryujin, Jisu, Yuna, Lee Know, Chris ve Jisung ile sahil kenarına gidecekti.
Aşağı indi ve altına bol bir pantolonla bir hoodie aldı. Havalar ısınıyordu fakat geceleri çok soğuk oluyordu, büyük ihtimal denize girecekti o yüzden bir çantaya; havlu, yedek kıyafet, kulaklık, çakmak ve cüzdan koydu ve Chaeryeong'a ne zaman gideceklerini sordu.
l33f3l1xx
Ne zaman gideceğiz?ateşli.chaeryeong
Saat 23:30 gibi orada
olmamız lazımHe birde sürpriz biri
daha gelecek
içinl33f3l1x
Kim gelecek?ateşli.chaeryeong
Sürpriz ;D
GörüldüFelix şaşkındı, merak ediyordu, kimdi o kişi? Her kimse Felix'i tanımayacaktı. Tarzını değiştirdiği için mutluydu. Telefonunu açıp saate baktı. Saat 23:10'tu. Felix koşa koşa kapıya gitti ve ayakkabılarını giydi, kulaklıklarını taktı, evden dışarı çıktı ve yürümeye başladı, şansına yağmur yağıyordu.
Sahile vardığında herkes gelmişti. Sürpriz kişi hariç. Felix, Chaeryeong'a sürpriz kişinin kim olduğunu sormuştu. Karina da Felix'in geldiği yönü gösterip "Orada! Geliyor!" demişti. Felix o yöne baktığında Hyunjin'i görmesiyle çok şaşırmıştı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mezarlıktaki Kiraz Ağacı Hyunlix Texting
Fanficyarı texting yarı düz angst Felix yıllar önce aşık olduğu zorbasını; ailesinin mezarlığında tütsü yakıp, dua ederken görür fakat tanıyamaz...