Çocukluk Aşkı

52 2 1
                                    

Hyunjin çok şaşırmıştı, onu nasıl tanımazdı. Felix ona aşıkken, onu nasıl tanımazdı. Aklı almıyordu.

Çocukken çok yakın arkadaşlardı, Felix hep sessiz ve sakın bir çocuktu takı Hyunjin'e ona aşık olduğunu itiraf edene kadar. Hyunjin o günü çok iyi hatırlıyordu. Felix gelip arka bahçede ona bir papatya tacı takıp "Papatyaları severim çok güzeller senin gibi senide seviyorum" demişti. Hyunjin önce şaşırmıştı sonrada "Hey millet! Şu çocuğa da bakın. Benden yani erkeklerden hoşlanıyor... Ne kadar da iğrenç! " diye bağırmıştı. Felix etrafına endişe ile bakıyordu, neden iğrençti ki anlamıyordu. Herkes ona bir yaratıkmış gibi bakıyordu. Felix'in gözünden yaşlar süzülmeye başladığında, Hyunjin "Hahahaa ağlak bebek seni" demişti. Felix korkuyla Hyunjin'e bakmış sonrada koşarak revire gitmişti, şansına revir boştu. Kapıyı kilitleyip yere oturdu ve ağlamaya başladı. Kalbi acıyordu. Öğle teneffüsünde oldukları için içi rahattı dilediği kadar ağlayabilirdi ve öylede yaptı. Ağlaması bittiğinde ise revirdeki aynadan kendine baktığında. Gözleri şişmişti, göz çevresi pespembeydi, burnuda öyle. Revirden çıkıp tuvalete gitmişti ve elini yüzünü yıkamıştı. Aynada birkaç dakika kendine bakıyordu ki zil çalmıştı. Felix istemeye istemeye sınıfa gitmişti. Kapıyı açtığında herkes ona bahçedeki gibi bakmaya başlamıştı. Felix yerine oturmuştu, oturduğu yer Hyunjin'in yanıydı. Felix, Hyunjin'in yüzüne bakmadan "Neden? " demişti, Hyunjin de anlamaz gözlerle "Birşey mi dedin?" dediğinde Felix, "Neden?! " diye bağırmıştı.
         O sırada sınıf arkadaşı Yeji "Ne bağırıyorsun Yongbok salağı" diyip gülmüştü. Bunu söylediğinde arkadaşları; Lia, Ryujin ve Yuna da gülmüştü ama Chaeryeong "Kızlar, neden gülüyorsunuz? Bu gülünecek veya utanılacak birşey değil ki" demişti. Karina, Giselle ve Ningning de buna hak vermişti. O sırada İngilizce öğretmenleri sınıfa girmişti, öğretmen sınıfı gözleriyle süzdü, masasına gitti ve yoklamayı aldı, yoklamayı alması bitince. "Derse başlamadan önce, insanların kimden hoşlanıp hoşlanmadığı sizi ilgilendirmez ve bu dalga geçilecek bir şey değildir. Eğer böyle düşünüyorsanız rehberliğe gidin" demişti. O sırada Hyunjin çok şaşkındı çünkü normalde herkes ona hak verirdi fakat bu sefer öyle olmamıştı...

          Hyunjin yatakta yatıyordu, Çok kötü davranmıştı Felix'ine. O olaydan 2-3 hafta sonra ailesi onu başka bir okula yazdırmıştı. Çok seviyordu Felix'i, aşıktı ona ama Felix onu hatırlamıyordu bile.

Mezarlıktaki Kiraz Ağacı Hyunlix TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin