o neydi amk

33 1 2
                                    

Felix şaşırmıştı, bunu beklemiyordu. Uzun bir süre aynı yerde ayakta dikildiğini fark etmemişti Jungkook ona mesaj atana kadar.

Oppaniz.gguk
Canım arkadaşım hayatında
kötü bir şey var mı halledelim

l33f3l1x
Noldu yine? Ne bok yedin

Oppaniz.gguk
Yurttan atılmış olabilirim-

l33f3l1x
Ne yaptım dedin.
Nasıl oldu bu olay

Oppaniz.gguk
Yeonjun Taehyung'uma
yavşadı bende dövdüm

l33f3l1x
Gerekli bir sebebmiş,
halledebilirim

Oppaniz.gguk
Kralsın yaa.
Ee senin hayatında yok mu biri

l33f3l1x
Gguk cevabını bildiğin sorular sorma. Bb

Oppaniz.gguk
BB

Jungkook'un aptallığına gülüp dışarı çıktım ardından Chan'ın gür sesiyle "yemek hazır minik sıçanlar! " diye bağırmasıyla kahkahalara boğuldum ve yemek odasına gittim. Chan gerçekten çok güzel yemek yapıyordu...

Yemek yedikten sonra alışveriş merkezine gittik. Ben, yeji, yuna, lia, ryujin, hyujin,Chan, changbin, Seungmin, lee know, jisung, taehyung, jungkook, chaeyoung, lisa ve chaeryeong. Adeta bir Afgan sürüsü gibi alışveriş merkezine gitmiştik.

O sırada birine çarptım ve bez çantam düştü, tabii içindeki tüm herşey dağılmıştı, içimden bi' siktir çektim çünkü sigaram ve çakmağımda dışarı fırlamıştı.
Bazen Chaeyoung veya Taehyung ailesinden bahsederken gözlerim dolardı o yüzden tuvalete kaçar sigara içerdim. Tabii bunu hiç kimse bilmiyordu.
Hızlıca tüm eşyalarımı yarım yamalak çantama attım.
Yüzüm kızarmıştı. Chan'ın sinirlendiğimi gözlerine bakarak anlayabiliyordum.Hyunjin ise şaşırmıştı. Benden bir açıklama beklediklerini biliyordum. Ağzımdan yarım yamalak bir sonra anlatırım sözcükleri döküldü. Ellerimle sweatimin uçlarını kıvırıyordum

Chan evde konuşacağız dedi. Bu beni daha çok geriyordu fakat yapacak bir şey yoktu. Sinema ve yemek bölümünün olduğu kata geldik.

Chan bize bakıp:"Evet küçük sıçanlar, hamburger mi yoksa pizza mı?" diye sorduğunda hep bir ağızdan "pizza" diye bağırdık. Pizzaya bayılıyordum özellikle de mantarlı pizzaya.

          Changbin ve Chan hangi filmi izleyeceğimize taş, kağıt, makas ile karar veriyorlardı ve Chan kazandı. Anna Karenina izleyeceğim için çok mutluydum. En sevdiğim film oydu.

        İki saatlik film ve 5 saatlik gezmeden sonra eve gitmiştik. Arabada aşırı gerilmeye başlamıştım. Chan arada dikiz aynasından bana bakıyordu. Cidden sıçmıştım...

        Eve geldiğimiz anda hemen odama oradanda tuvalete koşmuştum. Hem odamın hem de tuvaletin kapısı kilitliydi. Chan odamın kapısının dışında duruyordu. Nefes seslerini duyabiliyorum.

Mezarlıktaki Kiraz Ağacı Hyunlix TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin