Hatırlıyorum

23 1 0
                                    

Tuvaletten çıktım ve kapıyı açtım. Chan gerçektende çok sinirli görünüyordu ama beni görünce derin bir nefes almış ve bana sarılmıştı.

Şaşırmıştım, Chan bu kadar sinirliyken bana sarılmasını beklemiyordum. Ona geri sarıldım, beni elimden tuttu ve salona götürdü. Herkes oradaydı ve bana garip garip bakıyorlardı,o günkü gibi hissediyordum, sonra Hyunjin'in yanına oturdum. Başımı omzuna koydum ve televizyonu seyretmeye başladım, sıkıcı bir dram filmi vardı, uyuyakalmışım.

Odamda Hyunjin'e sarılırken uyandım, saat 04.30 civarıydı. Yandaki komidinden uyku ilacımı aldım ve Hyunjin'e tekrar sarıldım. Onu seviyordum

Sabah uyanıp gözlerimi açtığımda Hyunjin'in beni izlediğini gördüm, o sırada Hyunjin'in gözleri dudağıma kaydı istemsiz bir şekilde dudağımı yaladığımda Hyunjin'in dudaklarını dudaklarımda hissetmiştim. Gözlerimi faltaşı gibi açmış Hyunjin'e bakıyordum. Geri çekildi ve koşarak tuvalete girdi. Bende aşağıya, salona, indim.
       
        Chan yemek masasını hazırlamış bir şekilde oturuyordu, benden sonra Hyunjin geldi ve karşıma oturdu. İİkimizde kızarmıştık ve birbirimize bakamıyorduk.  

Chris birşeyler olduğunu anlayacak ki yemek yaparken kullandığı tahta kaşığı ikimiz arasında sallayıp"Ne var bakayım sizin aranızda? " diye sordu. Ben tabii ki tatlılığımı kullanarak durumu hallettim yoksa gerçekten sıçardık.

...

Sonunda kendi evime gelebilmiştim yatakta göğüs üzerinde yatarken telefonla ilgileniyordum ki Taehyung mesaj attı

Thv
Jeonguk'u gördüm mü?

l33f3l1xx
Maalesef, neden Jimin'e
sormuyorsun?

Thv
Tamam teşekkürler

Telefonumu kapatıp iç çektim. Jeongguk, Taehyung'u elinin altına almış belli ki, tam bunları düşünürken terapistimden mesaj geldi. Bugün seansımızda yoktu, neden yazmıştı ki?

Dr.Namjoon
Felix, yarınki seansımızı cuma gününe erteledim, bir sıkıntı olmaz değil mi?

  l33f3l1xx
Olmaz, Namjoon-ssi hyung

Dr.Namjoon
Peki Felix, kendine iyi bak

l33f3l1xx
Teşekkürler

Yazdıktan sonra telefonu kapatıp yüzüstü yazmaya devam ettim, hayatım çok karışıktı, Sonra bir anda neden taşındığımız aklıma geldi. Babam, annemi teyzemle aldatmıştı. Babamla annem taşınma sürecinde hep kavga ediyorlardı. Babamın bu kadar adi bir pislik olduğunu nasıl unutmuştum.

         Sonra aklıma geldi, Hyunjin benim ilkokul aşkımdı, gözlerimi faltaşı gibi açmış bir şekilde önüme bakıyordum ki kapı çaldı. Koşa koşa kapıyı açtım, Jeongguk gelmişti:

Noldu ne işin düştü yine?

Jeongguk:
-"İşim falan düşmedi aslında."dedi

:"N'oldu o zaman? "Diye sordum

Jeongguk:
-"Evden atıldım bir süre sende kalacağım"

:"Ah, siktir"




Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 23, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Mezarlıktaki Kiraz Ağacı Hyunlix TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin