Felix uyumuştu fakat Hyunjin uyumamıştı. Felix'i izliyordu. Seviyordu onu, çok seviyordu.
Birden gözleri, Felix'in dudaklarına kaydı, çok istiyordu o dudakları öpmek. Felix'i içine katmak istiyordu. Kimse ona zarar vermesin istiyordu.
N'olurdu şuan o dudakları öpse. Felix karşılık verir miydi, iter miydi, bağırır mıydı. Bilmiyordu ama onu öpmek istiyordu.
Bunları düşünürken telefonuna bildirim geldi. Larissa atmıştı. Larissa,Hyunjin'in yakın arkadaşıydı.
Lalalalisa_m
Hey huncinc1vc1vhyunj1n
Noldu lizaLalalalisa_m
Açılamadın mı hala
Felix'e?c1vc1vhyunj1n
Sence?
O kadar kolay mı
Sanıyorsun?Lalalalisa_m
Cidden çok fazla düşü-
nüyorsun?c1vc1vhyunj1n
Felix beni hatırlamıyor bile
Ayrıca Felix aşırı utangaç bir
İnsan. Roseanne gibi benim kollarıma atlamazLalalalisa_m
Tamam be.
GörüldüO sırada Hyunjin'in gözü saate takıldı. Saat 5:45'ti. Uyuması gerekiyordu. Ayağa kalktı ve çantasının yanına gitti. Çantasından uyku ilacını aldı. Çantasındaki suyla beraber ilacı yuttu ve yatağa doğru yürüdü.
Yatağa yatacağı sırada Felix'in kabus görüyormuş gibi sağ sola döndüğünü gördü. Yatağa yattı ve ona sarıldı. Felix, durmuştu. Felix'te Hyunjin'e sarıldı ve birlikte uyudular.
Felix uyandığında saat 13:45'ti, Felix, Hyınjin'in ona sarıldığını fark etti ve gözleri faltaşı gibi açıldı. Hyunjin'i rahatsız etmemek için yavaşça yataktan kalktı ve tuvalete girdi.
Tuvalette önce yüzünü yıkadı sonrasında da kendisinin olan diş fırçasını aldı ve dişini fırçalamaya başladı.Odaya girdiğinde Hyunjin'i telefona bakarken gördü, telefonuyla kıyafetlerini alıp tuvalete üstünü değiştirmeye gitti. Üstünü değiştirip geri geldiğinde Hyunjin de üstünü değiştirmiş balkonda sigara içiyordu.
Felix'in telefonuna mesaj geldi, telefonuna baktığında yazan kişinin jeongguk olduğunu gördü.
oppanız.gguk
Hayatın nasıl canım kankacığım
bir derdin tasan var mı?l33f3l1xx
Ne istiyorsun gguk?oppanız.gguk
12/a daki Taehyung'un adresini
verir misin?l33f3l1xx
Tamam.oppanız.gguk
Kralsın yal33f3l1xx
*adres*oppanız.gguk
ALLAH RAZI OLSUNl33f3l1xx
Abartmaoppanız.gguk
Bbl33f3l1xx
BBFelix, Jeongguk'un, Taehyung'tan hoşlandığını biliyordu. Taehyung okulım popüler çocuğuydu. Okulun öğrenci Birliği'nde olduğu için herkesin adresi ve numarası onda vardı.
Arkasını döndüğünde Hyunjinle göz göze geldi. Hyunjin ona bakıp çenesini nazikçe eliyle yukarı kaldırdı ve baş parmağını Felix'in dudaklarına değdirdi. Sonra gözleri büyüdü ve Felix'in çenesini bıraktı. Ağzından yarım yamalak bir özür dilerim çıktı ve odadan çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mezarlıktaki Kiraz Ağacı Hyunlix Texting
Fanfictionyarı texting yarı düz angst Felix yıllar önce aşık olduğu zorbasını; ailesinin mezarlığında tütsü yakıp, dua ederken görür fakat tanıyamaz...