Κεφάλαιο 3

8 0 0
                                    

« Ούτε που να το σκέφτεσαι!» Είμαι αδιαλλακτη. Δεν υπήρχε περίπτωση να τι κάνω εγώ αυτό.

« Έλα ρε Ιζα!» Με παρακάλεσε. « Και τι θα κάνουμε όλη μέρα μέσα! Είμαστε εδώ από το μεσημέρι!» Προσπάθησε να με πείσει και έκατσε στο κρεβάτι της δίπλα μου, όμως εγώ σταυρωσα τα χέρια μου αδιάφορη.

« Να δούμε μια ταινία.» Πρότεινα και ξεφυσηξε.

« Είδαμε πριν. Και μιλούσαμε εκατό ώρες. Και παίξαμε και επιτραπέζια. » Με πρόλαβε εξαντλωντας μου κάθε λύση.
«Δεν βαριέσαι να καθόμαστε μέσα;»

Βρισκόμουν στο δωμάτιο της Χάνα μαζί της από το μεσημέρι και τώρα ήταν βράδυ, περίπου δέκα, και προσπαθούσε να με πείσει να πάμε στο πάρτι του Άρον Μπλέικ. Δεν ήταν σοβαρή.

« Αφού ξέρεις πως δεν περνάω καλά στα πάρτι, πόσο μάλλον στο σπίτι του Μπλέικ!» Γκρινιαξα και άγγιξε απαλά τον ώμο μου.

« Μην είσαι προκατειλημμένη, έχεις πάει σε ελάχιστα πάρτι στην ζωή σου και αυτά όταν ήσουν πιο μικρή.» Τα επιχειρήματα της είχαν βάση, όμως δεν θα άλλαζα έτσι γνώμη.

« Ακόμη είναι όχι!»

Την παρακολούθησα να ξαπλώνει στο κρεβάτι της. « Ίσως μπορείς να μιλήσεις στον Ιθαν;» Πρότεινε, γρήγορα όμως το μετάνιωσε και εγώ άρχισα να νιώθω ζαλάδα.

« Ειδικά τώρα όχι!» Είπα το αυτονόητο. Αν υπήρχε μια μικρή πιθανότητα να συμφωνήσω, τώρα εξατμίστηκε.

« Δεν μπορεις να κρύβεσαι για πάντα!» Προσπάθησε να ξυπνήσει την λογική μου ξανά.« Αργά ή γρήγορα θα τον συναντήσεις.» Πρόσθεσε και ενευσα αρνητικά. Να πάω κάπου που θα περάσω χάλια και να δω τον Ιθαν με κάποια άλλη πανέμορφη κοπελα που δεν μπορώ να συναγωνιστω ούτε στο ελάχιστο;
Ναι, φανταστική ιδέα!

Το βλέμμα μου έπεσε πάνω της ξανά και τότε ήταν που ήξερα πως την είχα πατήσει για τα καλά. Η έκφραση της άλλαξε σε πονηρή, ειχε έναν τελευταίο άσσο στο μανίκι της. Φοβόμουν.

« Ξέρεις κάτι; Μου το χρωστάς. Έχω φάει γράψιμο τους τελευταίους δύο μήνες!» Και τώρα ήξερε πως το παιχνίδι είχε τελειώσει. Πως είχε κερδίσει. Δεν μπορούσα να της πω όχι σε αυτό. Την κοίταξα με μίσος.

« Με δουλεύεις τώρα!» Της είπα και χαμογέλασε.

« Καθόλου. Θα σου δώσω εγώ ρούχα. Μπορείς να κοιμηθείς και εδώ αν θες, απλά στείλε μήνυμα στους γονείς σου
Δεν θα πουν όχι και το ξέρεις!»

A DEAL WITH MY NEIGHBOR Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang