Aatelin kokeilla kirjottaa tämmöstä kirjaa mikä ei liity blind channeliin.
Katotaan mitä tästä tulle mut toivotaan et jotai. Mun profiilistä pääset kattoo mut kaks muuta kirjaa. Ne liittyy toisiinsa. Mutta kuitenki lets start. Nautikkaa <3
Juuso lahtinen on poika joka omistaa kiiltävän vihreät silmät ja puhtaan blondit hiukset. Hän on eksyksissä itsensä kanssa. Hän tykkää pitäytyä omissa oloissaan mutta rakastaa juhlimista. Seksuaalisestasuuntautumisesta ei ole tietoakaan tällä pojalla mutta kaikki ajan kanssa selviää.
Kasper mäkelä omistaa ruskeat nappisilmät ja tumman ruskean hiuspehkon. Nikotiini riipuvuus vaikuttaa elämään ja homous ei tuota helppoa elämää tälle nuorelle pojan alulle. Mutta kissa nemo ja kaverit helpottavat elämää paljon.
Inka järvinen ruskeat hiukset omistava tyttö rakastaa tyttöjen lisäksi hippie tyyliä ja kissaansa tähtipölyä. Alkoholi ja päihteet ovat osa elämää. Tällä hetkellä tyttö etsii unelmiensa tyttöä kainaloonsa. Kaikki korut ja erit esineet ovat mielenkiinon kohteita tälle tytölle.
Oliver rantala blondi ruskeat hiukset omistava nuoren pojan alku rakastaa sähkökitaraansa. Hän kuluttaa päivänsä sähkökitaran soittamiseen ja tytöille flirtaamiseen. Alkoholia tulee juotua harvoin mutta sitäkin tulee käytettyä joskus.
Miska kurkisuo musta hiuksinen ja koiria rakastava ihminen heittää mahtavaa läppää parhaiden kavereidensa kanssa ja unelmoi tytöistä. Hän vapaa ajalla tykkää lenkittää koiraansa myrskyä. Lenkkeily ja urheilu on iso osa elämää. Koulussa käynti on perseestä mutta sekin on pakko käydä.
Mea reinikka on hippeistä hipein ihminen joka rakastaa tyttöjä ja kuunella musiikkia. Päivät menevät koulussa, kavereita näkemisessä ja metsässä kävelemisessä. Mea ei ole vielä löytänyt sitä oikeaa mutta eiköhän sekin kohdella vielä osu.
YOU ARE READING
tässä nyt ja aina
Romance" sä katoit mua aina välkillä ja tunneilla " totesin kun istahdin hänen syliin. " koska sulla oli noi syötävän söpöt ruskeet silmät " se sanoi ja veti mut suudelmaan. sisältää: kiroilua, päihteitä, seksuaalisia kohtia, ällösöpöjä kohtia jne :) 🥇1...