Juuso
Miks se ei vastaa. Huusin niin kovaa kun muusta lähti. Teinkä mää jotain väärää. Sanoinko mää jotain väärin. Vittu. Mä otin puhelimen käteen ja etsin inkan snäpin. Jos se vaikka tietäis mitä kassulle on käyny tai jos sille on ees käyny mitää.
Mä laitoin inkalle chatis viestii ja kysyin siltä kassusta. Mut se ei vastannu mitää se vaa avas sen. Se tietää jotai mitä mää en tiiä. Vittu. Käänsin katseeni kohti kelloa. Ei vittu. Se on jo 8.00. Mulla alkaa koulu 5min päästä saatana. Siitä on jo 12h et se laitto sen viestin. " älä laita mulle enää viestiä se on näin vaa parempi " mitä mä oon tehny. Saatana.
Mä otin mun äitin pyörän alleni ja lähin pyöräilee iha vitun nopeesti kouluun ku pystyin. Mä pyöräilin niin kovaa ku mun jaloista lähti.
Mä kaadoin pyörän siihen pöyrätelineiden viereen. Mä otin puhelimen taskusta ja katoin kelloa. 8.19. Turha tunnille on mennä se loppuu kuitenki aikasemmin. Mä otin taskusta rööki askin ja pistin yhen huulien väliin ja etin mun sytkäriä. Mut en löytäny sitä mistään. Haistakaa vittu kaikki. Eka kassu sit koulu ja nyt sytkäri saatana. Onkoha kassu koulussa. Vois ettii sen välkällä.
Mä kävelin kohti mun kaappia. Mä avasin sne mun avaimilla ja nakkasin takin pipon ja repun sinne. Mää otin sieltä seuraavan tunnin kirjat eli siis äikkää. Mä kävelin kohti äikän luokkia.
Mä istahin semmoselle nahkaselle sohvalle oottamaan et se äikän tunti alkais. Mä huomasin et kello löis kohta yheksän ja ihmisiä alkais virrata pois luokista.
Kun kellot viimein soi huomasin et inka ja oliver käveli pois yhestä niistä äikän luokasta. Mä jätin mun kirjat siihen ja juoksin ne kiinni. " hei huomenta iltaa meijän pitää puhua " totesin. Oliver katto mua päästä varpaisiin ja inka vetäs mut nurkan taakse. " me ei tiietä mittä vittua sä oot tehny kassulle mutta jotaki sä oot tehny koska se on hakatun näkönen joten kerro koska se lähti terkalle sen naaman takia " inka selitti. " mä en oo vittu tehny yhtäö mitään sille siks mä oonki tässä mut hakattau mistä vitusta sää puhut " kysyin hädissäni. " älä multa kysy " oliver totes ja nosti syytömästi kädet ilmaan. " kiitos " totesin ja taputin niit selkiin.
Mä avasin oven ja mä näin ku terkkarin huoneen voi avautui. Sieltä se ruskee tukkanen saapu iha vitun hakatun näkösenä. Mä kävelin sen luokse ja otin sen haliin. Mut se työnty pois. " älä vittu koske muhun " se sano ahdistuneen kuulosena. " kassu puhu mulle mitä on käyny " sanoin sille. " ei mitään parempi on vaa et ei olla missää tekemisissä " se selitti. " oonks mää tehny jotain " kysyin hädissäni. " et oo mut me ei voija ollaa missä tekemisissä " se kerto. " ooks sää ollu jonku toisen kaa " kysyin. Se katto mua silmiin ja lähti pois.
Mää avasin mun kaapin oven ja otin sieltä takin pipon kuulokkeet ja repun. Laitoin sen kaapin takas sit kiinni. Mä pistin kuulokkeet päähä ja laitoin musaa soimaan. Jotain paskaa masis musaa. Mää lähin kohti bussipysäkkiä.
Mä nostin tupakan mun huulille ja sytytin sen miskan sytkärillä. Otin siitä isot savut. Se helpottaa vähäsen. Mää huomasin miskan bussipysäkillä. Se huomas mut ja se hymyili mulle. Emmää sille takas hymyilly. Se huomas mun paskan fiiliksen ja otti mut halaukseen. Ei me yleensä halailtu tai mitää mut nyt se tuntu hyvältä. Me irrotauduttiin halista ja se hymyili mulle haineasti.
" mennäänks vaikka meille " se kysy. Mää nyökkäsin sille haikeasti. " mää sanon äitille et käy nopee hakee sun lempi jäätelöä ja ihan vitusi red bullia " se sano ja vetäs mut uudestaa haliin.
Me istahettiin bussin taka osaan. Miska nosti puhelimensa korvalle ku se soittii sen äidille. Miska on parhain kaveri mitä voi legit toivoa. Rakastan sitä. Kaverrilesti tietenkin.
Mää huomasin et me pysähyttiin kassun pysäkille. Mää huomas ikkunasta kassun inkan ja oliverin. Vittu saatana. Mun ja kassun katseet kohtasivat. Se rikko meijän katsekontaktin ja sano inkalle ja oliverille heipat ja lähti huppu päässä takas niille päin. Inka ja oliver hyppäs bussin kyytin ja ne huomas mut ja miskan. Miska hymyili oliverille ja oliver hymyili samalla lailla miskalle.
" mää käyn nopee tossa " miska sano ja löhti oliverin ja inka luokse. Inka käveli mun luokse ja iastahti mun viereen. Mä käänsin katseeni siihen. " mites kassulla " kysyin haikeana. " noh aika paskalta se nöyttää ja vaikuttaa " se totes huokaisten. " en tiiä mitä teijän välillä on käyny mut mä toivon että te selvitätte sen koska en haluu kattoo et te kummattkei näytätte noin paskalta " se lisäs perään.
Mää nyökkäsin sille.Miska istu takas mus viereen " onks sulla ja oliverilla jotain " päätin kysyä. " mitä häh eiii ooo " se sano hermostuneena. " älä selitä " sanoin ja pukkasin sitä kylkeen. " ei oo " se sano. " seli seli " sanoin sille. " ei oo " se sano. Mä en jaksanu jankata sen kaa asiasta myt kyll mää tiiän et niill on jotain meneillään.
Me hypättiin bussista pois miskan pysäkin kohalla. Me lähettiin käveleen miskalle päin. Ei tästä oo ku pari sataaa metriä sinne. Mää otin mun askin taskusta ja pistin sen huulien väliin. Etin miskan sytkäriä kunnes löysin sen. Sytytin röökin ja otin siitä savut. Miska ojensi kättä mulle ja mannoin sille sen minkä äskön sytytin. Se otti sen tyytyväisesti vastaan.
Miska avas sen koti oven ja käveli sisälle. Niitten koira nelli tuli vastaa eteisessä. Mää rapsutin sitä ku se pyöri mun ympärillä ilosesti. Miska vissii oli menny jo keittiöön nii mä kävelin sen perässä sinne. Se nosti jääkaapista red bullia ja pakkasesta mun lempi jäätelöä ben&jerryä.
Mää istahdin miskan sängylle redbulli kanssa ja avasin sen. Otin siitä hörpyn. Vitun hyvää. Avas miskan laatikon ja otin pikku rasian missä oli pari sätkää kannabista. Otin yhen ja miskan sytkärin. Avasin ikkunan ja istahdin ikkunalaudalle. Sytytin sätkän ja otin pitkån savun. Puhalsin sen rauhassa ulos. Nousin ylös ikkunalaudalta ja otin mun redbullin ja otin siitä hörpyn. Tältä maistuu hyvät hetket.
uus jakso olkaas hyvät
ootte vissii ootellu tätä joten nauttikaa
words: 956
ŞİMDİ OKUDUĞUN
tässä nyt ja aina
Romantizm" sä katoit mua aina välkillä ja tunneilla " totesin kun istahdin hänen syliin. " koska sulla oli noi syötävän söpöt ruskeet silmät " se sanoi ja veti mut suudelmaan. sisältää: kiroilua, päihteitä, seksuaalisia kohtia, ällösöpöjä kohtia jne :) 🥇1...