kiiltävän vihreet silmät

326 12 4
                                    

Kasper

Heräsin vitun rasittavaan herätykseen joka soi mun korvan juuressa. Avasin mun silmät tuskallisesti ja otin mun puhelimen käteen ja saamutin sen vitun rasittavan herätyksen. Katoin kelloa ja se oli 7.02. Eli jos mää nyt nousisin ja kävisin nopeesti suihkussa saataisin jopa keretä bussiin.

Mä nousin vaivalloisesti sängystä. Ehkä vähän liianki nopeesti koska mun silmissä sumeni. Otin seinästä tukea kunnes sain taas mun näön takas. Lähin sit käveleen kohti suihkua.

Mä avasin pesuhuoneen ja päätin kattoo itteeni peilistä. Ei ois kannattanu. Näytin ihan järkkyttävältä. Varmaa siks koska olin eilen ulkona inkan ja oliverin kanssa juomassa ja polttamassa pilveä. Ei ois varmaankaa pitäny. Ihme että mulla ei oo pääkipee eilisestä juomisesta.

Mä havahduin mun ajatuksista ja riisuin mun vaatteet pyykkikorin päälle ja astelin suihkuun. Ihanan viileetä vettä valu pitkin mun kroppaa. Mä pesin mun hiukset nopeesti ja sammutin sit suihkun.

Astelin suihkusta pois peilin eteen. Nyt näytän jopa ihan siedettävältä. Mä avasin peilikaapin ja otin sieltä hammasharjan ja hammastahnan. Pesin mun hampaita samalla ku kuivasin mun hiuksia. Sylkäsin kaiken hammastahnan mun suusta ja puhistin mun hammasharjan ja laitoin sen takas sinne kaappiin sit astelin pois pesuhuoneesta.

Avasin mun huoneen oven. Mun huone näytti räjähtäneeltä. Vaateita oli siellä ja täällä. Pitäs varmaa siivotakki jossain vaiheessa. Avasin mun vaatekaapin oven ja otin sieltä puhtaat bokserit vaaleen siniset baggyjeansit jotka inka oli mulle joskus ostanu synttäri lahjaks ja sit vielä mustan hupparin missä takana luki jotai random tekstiä. Puin vaatteet päälle ja nappasin mun repun lattialta ja laitoin puhelimen taskuu ja poistuin mun huoneesta.

Astelin portaita alas. Nakkasin repun eteiseen ottaa et lähen kohti lukiota. Sohvalla istu mun kissa nemo. Kävelin sen luokse ja nostin sen syliin. Annoin sille rapsutuksia ja pusuja. Sit laskin sen takas siihen sohvalle ku lähin kohti keittiötä. Sit se tuli mun perässä siinä toivossa että se sais ruokaa. Mä laitoin sille vähäsen namuja sen kippoon.

Huomasin pöydällä jonku lampun. " siinä kahvinkeittimessä on vasta keitettyä kahvia sulle, mukavaa koulu päivää, oot rakas t: äiti " Kiitos äiti pelastit mun aamun. Mä muistan ku kerroin äitille ja iskälle että oon homo nii äiti otti sen hyvin ja noh iskähän haukku mut päästä varpaisiin ja lähti ovet paukkuen ovesta ulos. Ei sitä jätkää oo sen jälkeen näkyny hyvä vaa saa se mulkku pysyä siellä missä onkin.

Kaadoin kahvia mun mukiin ja join sitä samalla ku selasin somet läpi. Kello oli jo sen verran että mun piti alkaa lähtee jo bussi pysäkille. Laitoin mun converset jalkan laitoin repun selkään laitoin tupakka askin taskuun ja astelin ulos. Kello oli 7.47 joten mun piti ottaa pari juoksu askelta että kerkeisin bussiin. Kerkesin bussipysäkille sopivasti ku huomasin että se bussi tulee sieltä kulman takaa.

Nousin bussiin ja maksoin itteni sisälle. Kävelin suoraan taka osaan missä saisin olla rauhassa. Mä laitoin mun airpodit korviin ja laitoin jotai random musaa soimaan.

Bussi pysähty mun pysäkille ja nousin ylös siitä penkiltä. Kiitin kyydistä ja astelin ulos bussista. Lähin kävelee kohti lukion ovia. Ei täsäs onneks mikää kiire vielä ollu joten laitoin röökin mun huulien väliin ja sytytin sen. Polttelin sitä ihan rauhassa ku kävelin kohti ovia. Yhtäkkiä tunnen käden mun olkapäällä. Käänyn salaman nopeasti ympäri ja huomaan noin kiiltävän vihreet silmät. Juuso lahtinen? Mitähän seki halus musta? Vittuilla mulle mun homoudesta? Mun ulkonäöstä?

tässä nyt ja aina Where stories live. Discover now