Jonku random muijan kanssa

117 7 0
                                    

Kasper

Mä paiskasin kaikki mun tavarat siit pöydältä alas. Mää satutin sitä niin helvetisti ja se katse mikä sen kasvoilla oli ku se katto mua siin terkkarin aulassa. Mää särjin sen sydämmen niin vitun pahasti. Kyynelet alko puskeen mun silmisti kunnon tulvana.

Äiskä avas mun huoneen ja se katto mua surua sen silmissä. Mä kerroin sille kaiken ku mää tulin kotiin. Se kävelin peremälle ja istahti mun viereen. Se vetäs mut sen kainaloon ja piti mua tiukasti siinä. " rakas mää uskon että te saatte sovittua vielä " se totes pyyhkien kyyneleet mun silmistä. " ei tulla ei koskaan " mää selitin. " mä ymmärrän että sää suojelit itseäs mutta eikö ois ollu hyvä kertoa siitä pojasta juusolle jos se ois joku tuttu sille " äiti ehdotti. " ei se tullu mieleen sillon mutta sitä turha enää kertoo sille ku se vihaa mua ku se varmaan luulee et mulla on joku toinen " totesin. Äiti tiukensi meidän halia. " piristäiskö sun mieltä jos pidettäis meijän sarjasta maratooni ja hakisin ruokaa ja mää samalla kävisin kaupassa hakee herkkuja " äiskä ehotti ku se hymyili mulle. Mää nyökkösin sille. Se vetäs mut vielä haliin kunnes poistui huoneesta.

Mä yhistin mun puhelimen kajareihin ja pistin mc ramboa soimaan. Oon alkanu kuuntelen sen musaa vähä enemmän. Mä lisäsin ääntä ja aloin fiilisteleen musan tahtiin.

Mä nousin ylös sängystä ja avasin mun vaatekaapin. Otin sieltä hupparin ja collarit. Pistin ne päälle ja vilkasin itteäni peilistä. Silmät vähän turvonneena ja huulet kans. Mä pörrötin mun hiuksia ja nostin mun peiton mun käteen ja myös puhelimen otin mukaan ja lähin kohti alakertaa.

Mä nakkasin mun peiton sohvalle siksi aikaa ku otin sohvan alta paalin mihin saisin mun jalat hyvin. Mä hyppäsin sohvalle ja otin hyvän asennon. Otin puhelimen käteeni ja huomasin et äiskä oli laittanu viestin et se olis tulossa.

Mää otin kaukosäätimen ja avasib television. Avasin c moren ja etin sieltä sarjan mitä mää ja äiti katotaan aina yhessä. Rantabaarin uus kausi oli tullu ja me ei oltu äiskän kaa sitä vielä katottu nii me aateltiin nyt kattoa sitä.

Äiskä avas oven ja mää kävelin sen luokse ja autoin sitä tuomaan ruuat keittiöön. Se oli käyny hakemassa mäkkäriä meille ja sit kaupasta jäätelöä ja irttareita. Mää halasin äiti. " kiitti äiti ku pidät musta huolta " sanoin äitille. " aina " äiskä vastan ja suukotti mua poskeen. " aloitetaanko " äiskä kysy istuessaan sohvalle. Mää nyökkäsin sille.

Mää istahdin sohvalle mun ruokien kanssa. El maco ateria isona ilman tomaattia kokiksella. Ai saatana onpas hyvää. Mää pistin rantabaarin pyörimään.

" toi akseli on kyllä söpö " äiti kertoi. " noh kyllähän tommosen kainaloon ottais jos ois mahollisuus " totesin nauraen. Äiti nauroi mun kanssa.

Mää huomasin et äiti oli nukahtanu. Mää sammutin television ja otin viltin sohvan selkänojasta ja pistin sen äitin päälle. Se raukka saa kyllä nyt nukkua ku se on tehny töitä päivin öin meijän rahan tilanteen vuoksi. Meillä on välillä rankkaa rahan suhteen niin äiskä tekee töitä et mulla olis hyvä lapsuus vaikka mä oon sille sanonu että ei tarvis.

Mä otin mun peiton ja puhelimen ja hipsin takas yläkertaan. Mää hyppäsin sängylle ja avasin ig. Juuso oli julkassu uuen ig kuvan missä se oli jonku random muijan kanssa. Se oli tägänny sen tytön siihen. Se oli joku random sofia. Ala tekstissä luki et kaunotar 19v. Kuka vittu toi muija on tai no emmää asialle mitää voi tehä jos sillä on uus. Antaa olla. Mää nakkasin mun kännykän helvettiin ja nousin ylös mun sängystä.

Mää avasin pesuhuoneen oven. Nakkasin vaateet vessanpöntön päälle. Mää kävelun suoraan suihkuun. Laitoin sen lämpimälle sen veden. Astuin veden alle ja aloin peseytymään.

Mää pistin pyyhkeen mun vyötärölle ja katoin itteäni peilistä. Näytin nyy paljon järkevämmältä. Mää otin mun vaatteet käteen ja kävelin takas mun huoneeseen. Mää avasin oven ja nakkasin mun vaatteet sängylle ja istahin siihen viereen. Hengittelin hetken kunnes jaksoin nousta ylös ja kävellä vaatekappille ja ottaa puhtaat bokserit. Mää pistin ne jalkaan ja collarit ja hupprin mitkä mulla tänään päivemällä oli jo.

Mää kävelin alakertaan ja vilkasin olohuoneeseen. Äiskä nukku siellä vielä joten päätin sen antaa nukkua iha rauhassa. Mää kävelin kohti keittiötä ja pistin kahvin keittymään. Mä pyörin penkillä sne aikaa ku ootin et se kahvi keittyis valmiiks. Sitku se kahvi oli keittyny nii otin kahvimukin kaapista ja kaadoin siihen kahvia. Otin maidon jääkaapista ja kaadoin siihen kahviin maitoa. Laitoin maidon takas jääkaappiin ja lähin takas yläkertaan.

Istahin mun sängylle ja laitoin kahvin pöydälle ja otin siitä pöydän laatikosta mun röökit ja otin yhen huulien väliin ja sytytin sen. Avasin ikkunan ja istahin siihen ikkunalaudalle. Otin hörpyn mun kahvista ja sit laitoin taas röökin huulilleni. Ku hetken olin poltellu nii sammutin sen röökin siihen ikkunalaudalle ja laitoin ikkunan kiinni. Istahin takas sängylle ja otin mun kännykän ja huomasin et oliver oli laittanu viestiä. Siinö viestissä luki et lehtisinkö huomenna miskan synde bileisiin. Vastasin että totta helvetissä.

Siinä uutta osaa teille rakkaat.
Anteeks ku vähän kesti tän kanssa.
Mut nyt sain sen aikaseksi joten nauttikaa.
Words: 810

tässä nyt ja aina Where stories live. Discover now