ihan vitun upee olento

224 12 0
                                    

Juuso

Me miskan kanssa alettiin laittaa jo paikkoja kuntoon ku kello läheni kaheksaa. Mea oli laitautumassa ja tekemässä tyttöjen juttuja.

Mä olin kuttunu kasperin tänne enkä vittu tiiä ees miks. Mun kädet hikoo ja mahassa tuntuu ihan vitun oudolta ku ees katon sitä tai puhun sille. En tiiä mitä tää on mut mua jännittää ihan vitusti.

Mea käveli alakertaan ihan sika hienossa mekossa. Se näytti ihan vitun kuumalta. Sen hiukset oli kiharalla ja sopivasti meikkiä. Jos se olis hetero olisin yrittäny iskee sitä.

" pojat lopettakaa jo toi kuolaaminen " mea toteaa kun se kävelee siihen keittiöön. " vähän vaikeeta ku näytät noin vitun upeelta " sanon rehellisesti. " oon immarelltu tästä mut te tiiätte.." mea aloitti. " mutta et oo hetero ja oot rakastunu inkaan me tiietään " miska jatkaa ja hymyilee. " te ootte ihania, mää rakastan teitä " mea sanoo ja vetää meidät haliin. " meki rakastateen sua " miska sanoo. Mea hymyili meille.

Pikku hiljaa porukkaa alko tuleen. Mä seisoin hermosttuneena keittiössä ja ootin sitä yhtä. En tiiä miks mua hermostuttaa ja jännittää näin paljon. Sehän on vaa kasper. Nii se kasper jolla on vitun hyvä tyyli ja jolla on ne vitun söpöt silmät.

Mä kävelin keittiöön ja otin punasen muovimukin ja kaadoin sinne boolia. Me oltiin tehty se miskan kanssa ja se oli sit sinne lorauttanu vähän liikaa viinaa. Ja se maistu aika voikamakaasti siinä boolissa.

Mä kuulin ku ovi kävi. Mä menin salaman nopeasti siihen eteisen eteen. Sit mä kohtasin ne syötävän söpöt ruskeet silmät. Se katto mua vähän hämillään. Mä katoin sitä taas sillä typerällä hymyllä joka pyrki mun kasvoille aina ku mä katoin sen silmiä ja sitä. Se oli vaan niin sanoinkuvailematon.

" moi tota haluuks sä jotai juotavaa tai jotai " sanoin hermostuneena. " öö joo voin mää ottaa " se sano lempeellä äänellä. " tuu mä vien sut keittiöön " sanoin sille hymyillen ja ojensin sille kättä. Se katto mua vähän hämmentyneenä ja ojensi sit mulle käden hymyillen. Se käänty kattoo sen kavereita jotka katto hämillään meitä ja sit se käänty mun puoleen ja hymyili ihan törkeen upeeta hymyä.

Mä vein sen keittiöön missä ei ollu ku kaks ihmistä ottamassa boolia kunnes ne lähti. Mä kaadoin sille sitä boolia jonkun verran. Se maisto sitä ja sit sen ilme vähän kirkastu ku se maisto sen viinan maun siitä juomasta. Mä vaan nauroin sille. Ku se oli laittanu sen mukin siihen pöyälle mä vein sen tanssi lattialle.

Ihmisiä oli tullu jo aika mukavasti sisään ja sehän oli hyvä asia. Mä otin sitä käsistä kii ja aloin tanssii sen kanssa. Se oli yhtä mukana siinä ku mäkin. Taustalla soi dingon levoton tuhkimo. Me tanssittiin siinä katotiin toisiimme syvälle silmiin. Musiikki vaihtu aina tiuhaan tahtia.

Mä otin kasperia kädestä ja lähin kuljettaa sitä yläkertaan. Mä avasin mean vierashuoneen oven. Siellä ei onneks ollu ketää. Enkä kyllä tiiä miks. " miks sä halusit tulla tänne " se kysy vähän ääni sammaltaen. " täällä on paljon rauhallisenpaa " totesin. Me istuttiin mun sängyllä ja katottiin toisiimme silmiin. Sillä oli ihan vitun upeet silmät. Ihanat kasvonpiirteet. Söpöt pisamat. Se oli yks ihan vitun upee olento.

Sit mä laitoin mun käden sen poskelle ja yhistin meijän huulet. Tuntu siltä kun palapelinpalat ois osunu kohalleen. Se pisti sen käden mun niskaan. Mä vedin sen niin lähelle ku oli mahollista. Mä pistin jossain vaiheessa mun kielenki peliin. Mun ja kasperin kielet kävi tappelua sen suussa. Se pisti sen toisen käden mun paidan alle ja tunnustelu mun vastalihaksia. Me istuttiin mun huoneessa sylikkäin huulet yhessä niinku palapelinpalat.

Mä siirsin mun huulet sen kaulalle ja sen huuliltä pääs pieni huokasu. Se sai mut näykkimään sen kaulaa vaa enemmän ja enemmän. Pikku hiljaa se alko käymään rajummaks ja rajummaks.

•••

Mä heräsin hirveeseen päänsärkyyn ja auringon valoon joka paisto siitä vierashuoneen ikkunasta. Mä käänsin päätäni toiseen suuntaan ja järkytyin. Kasper mäkelä mun vieressä hiukset sotkussa huulet turvooneena fritsuja kaulassa alasti. Sit mä katoin itteeni ja mun silmät suureni. Me ollaan nussittu viime yö ku me oltiin kännissä. Sit kaikki eilisestä vyöry mun päähän. Eilinen oli ihan vitun ihanaa pakko myöntää.

Mä nousin siitä sängystä ja lähin käveleen kohti pesuhuonetta. Mä avasin pesuhuoneen oven ja kävelin suoraan suihkuun alle. Sieltä tuli kylmää vettä mun iholle. Se tuntu nii hyvältä.

Mä astuin pois suihkun alta ja katoin itteeni peilistä. Ja huomasin fritsuja mun kaulassa. Oh shit. Noh eikai se haittaa vahemmat vaa vetää siit jonku haloon et 'muistithan ehkäsyn' jne. Mä laitoin pyyhkeen lantiolle ja poistuin pesuhuoneesta.

Mä avasin vierashuoneen ja siinä se makas. Se oli niin söpö ku se tuhisi. Mä puin eiliset vaatteet ja annoin sille pienen suukon otsalle ja poistuin huoneesta että se sais nukkuu rauhassa.

Mä kävelin portaat alas alakertaan. Mä menin keittiöön ja siellä mea paisteli lettuja. " huomenta " totesin sille. " huomenta päivänsäde " se sano ja kääntyy kattoon mua. Mä huomasin siltä pari fritsuja kaulassa. Hymy pyrki kasvoille. " mä arvasin " se sano. Katoin sitä ihan helvetin hämillään. " ettö sää tykkäät siitä kasperista ei sulla muuten olis fritsuja kaulassa " se kerto. " mistä sä.." alotin. " te nukuitte lusikassa siellä ku mää menin inkan kaa mun huoneeseen " se jatkoi. Mä vaan hymyilen sille.

Se anto mulle lautasellisen lettuja ja kupin kahvia. " onks kaikki muut lähteny " päätin kysyä. " on paitsi tietty inka kassu ja miska " se kerto. Mä vaan nyökkäsin ja aloin syömään.

Mä kuulin askeleita portaista joten mä käänsin pään sinne suuntaan. Se oli kasper. Se katto mua hymyillen vähän hämillään. Ymmärrän en ois uskonu itenkään et olisin nussinu jätkää jota kaikki meijän luokan tytöt kuolaa.

" täällä on sullekki asti lettuja jossa sä haluut " mea sano. " kiitos " se sano ja istu siihen mua vastapäätä. Se vältti mun katsetta. Mä nousin siitä penkiltä ja sillon se käänsi katseensa muhun. " mä meen röökille " sanoin ja poistuin keittiöstä. Miska nukku siinä olohuoneen sohvalla sikeitä. Sillä on varmaan ihana darra ja niskakivut ku se herää.

Avasin terassin oven ja istahdin terasin penkille. Otin tupakan mun farkkujen taskusta ja sytkärin toisesta. Laitoin tupakan mun huulien väliin ja sytytin sen. Otin siitä savut ja puhalsin ne rauhassa ulos.

Yhtäkkiä terassin ovi aukes ja mea käveli ulos ja istahti mun viereen. " se lähti " se sano. Mun ilme muuttu surulliseks. " mä luulin et se ois ehkä halunnu musta jotai mut kai mä sit olin sille pelkkä yhen yön juttu " sanoin surullisena ja vihaisena. Nostin terassin pöydältä lasisen pullon ja paskoin sen siihen terassin lattialle. " rauhotu herranisä et sä ees tiiä mitä se sano " se totes. " no voisitko avata asiaa mulleki " totesin. " voin sanoa sulle sen et juttele sille " se totes ja poistu takas sisälle.

Vittu.

~
Siinä teille vähän juuson näkökulmaa. Tää oli vähän tämmänen  luku. Toivottavasti tykkäätte :3
Words: 1076

tässä nyt ja aina Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt