3.

130 8 0
                                    

Deku szemszöge:💚🖤

Nem tudtam aludni mivel megint beszéltek hozzám a szellemek. Már agybajt kapok tőlük!!!!!!! Inkább felkeltem de azt az egy szót hallottam még az egyik szellemtől:Itt volt!
Ki volt itt?-kérdeztem megilyedve
Bakugo!!!-mondta
Komolyan?-kérdeztem félénken
Igen azért keltettünk fel mert majdnem elolvasta hogy mi van a dobozra írva!!!!!

Köszönöm hogy felébresztettetek szóljatok máskor is ha látjátok hogy bent van!-mondtam nekik.

Rendben Izuku!-mondta az egyik szellem aki a nyagymamám volt.
Igen itt a szellemek mindig velem tartanak vagy éppen a közeli rokonok szellem ként. Azt nemtudom hogy miért de nekem mindegy. Addig jó ameddig el nem kezdenek mindennyian beszélni mert akkor egy szhiopata lesz belőlem aki őlni is tud . Ez a baleset egyszer már megtörtént. Csak senki sem tud róla mivel egy fiatal csajt őltem meg majd ástam el valahova....

Na igen de most itt az ideje kirakni a cuccaimat.  A szoba fala fekete vólt ami nagyon tetszett így fehér cuccokkkal ki is raktam. Bevallom magamnak hogy nem vagyok nagy All Mith rajongó de azért elviselem.
Miután végeztem elmentem majd kitisztítottam a mosdó kagylót ha valaki jönne , ja meg +ba be is parfümöztem a fürdőt hogy ne lehessen érezni a vér szagot. ((Igen volt nála előre valamilyen parfüm vagy valami nagyon illatos dolog😅))
Hallom hogy kopognak.
Hello?-szólal meg egy hang
Igen?-kérdeztem
Bejöhetek? A szomszéd szobában lakom!-mondta
Öhm....rendben gyere!-kinyilt az ajtó és egy sárga hajú sárga szemű fiú lépett be.
Szia Denki Kaminari vagyok a szomszéd!-mondta kicsit idegesen.
Izuku Midoriya!-fogtam meg a kezét.
Amúgy mi az a seb a karodon?-kérdezte miután kezet fogtunk.
Milyen seb?-kérdeztem meglepődve.
Ja hogy az?-kérdeztem
Igen!-mondta határozottan
Nemtudom de nem fáj!-mondtam idegesen bazdmeg hogy nem rejtettem pont azt el!!!!
Nagyon méjnek tűnik nem akarod megnézettettetni egy orvossal? Szívesen elkisérlek!-mondta mosolyogva
Köszönöm nem kell majd megoldom.
Amúgy -ültem de az ágyamra-mj a képességed?-kérdeztem majd ő is leült mellém.
Megmutassam?-kérdezte mosolyogva
Ha szeretnéd-mondtam
Rendben!!-mondta majd elő vette az egyik újjat és villámot szórt vele.
Azta ez tök menő!!!!-mondtam mosolyogva már amennyire tudtam mivel nem szoktam mosolyogni.
Na és neked mi a képességed?-kérdezte
Hát nem nagyon képesség de rendben ha szeretnéd...-mondtam majd felálltam.
Ott volt az egyik szellem azthiszem Lili a neve.
Lili!
Igen?
Borísd le a könyveket!
De minek?
Csak csináld!!
Rendben!-oda ment majd leborította a könyveket Kaminari megikyedhetett ahogy látom mivel nem látja Lilit.
E....ez mi volt?!?!-kérdezte ikyeszto arcot vágva
Egy szellem!
De azt hogy?
Csak mondtam neki ő pedig tette az a képességem ami az enyém hogy látom a szellemeket és tudok velük kommunikálni!
Aha ez nagyon para!!-mondta
Lili légyszi szedd össze és rakd vissza a könyveket!égyszives!!-mondtam neki ő pedig csak tette. Kaminari csak águs szemekkel figyelte a szerinte lebegő könyveket.
Akkor neked kettő képességed van?-kérdezte miközben még mindig Lilit nézte.
Ja nagyjából. Mivel a szellemek nem mindig vannak közelemben így nem nagyon tudok nekik szólna ha megtámadnak. Ha túl sokan vannak akkor itt a vég számomra.
Miért?-kérdezte látom nagyon kíváncsi
Inkább nem mondanám el nem akarom előre lelőni a pojént!-mondtam majd megnyaltam alsó ajkamat.
R..rendben de nekem most mennem kell!!!!!-mondta majd az ajtónál meg is állt.
Szia Izuku!-mondta majd el is ment.

Denki szemszöge:💛

Úristen!!!!!
Kiráz a hideg ettől a sráctól jó hogy elhúztam! Nem is akarok belegondolni hogy mi történik ha az összes szellem körülötte van és beszélnek hozzá. Na mindegy elmegyek Kirihez mivel ő tudja hogy megbízók benne!!
Oda megyek ajtaja éles és elkezdek ordibálni.
KIRISHIMA!!!!!-ordítom
MI VAN GYERE BE?!!!!-kiabálta Kiri
Ok rendben!-kinyitottam az ajtót bementem majd az ágyára feküdtem .
Mondjad mit szeretnél!-mondta.
Az van hogy aki mellettem lakik az nagyon para csávó!!!-mondtam kicsit megilyedve.
Miért olyan rossz képessége nem lehet!-mondta nevetve.
Ez maga az ördög terentménye!!!-mondtam egyre fehérebben.
Na várj melletted lakik ugye?
Igen.
Akkor megyek és megnézem én is!-mondta
Vigyázz magadra!!!!-mondtam majd behunytam szemeimet és pihentem .

Kirishima szemszöge:❤️
Miközben mesélt Kaminari egyre fehérebb lett a színe biztosan megilyedhetett nagyon.
Na igen elméletileg itt lakik az illető!
Kopogok.
Tessék?
Hello Kaminari barátja vagyok!-mondtam
Aha rendben gyere be!-mondta kinyitottam az ajtót és az ágxon feküdt egy zöldes fekete hajú srác.
Kirishima Eijioru vagyok!-mutatkoztam be
Izuku Midoriya!-mondta

Összetörve!🖤Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang