" Όλα του γάμου δύσκολα..."👰🤵

298 32 56
                                    

11. " Όλα του γάμου δύσκολα..."

Η Ολίβια Μεταξά -ή με το πατρικό της Μηλιώνη- , ήταν μια γυναίκα με αποφασιστικότητα. Έπρεπε να πάρει αυτό που ήθελε, όταν το ήθελε, ανεξάρτητα από το ποιος την εμπόδιζε.

Αυτή τη στιγμή λοιπόν, ήθελε να κοιμηθεί με τον Αχιλλέα Ιωάννου.

Κοιμόντουσαν μαζί περιστασιακά εδώ και χρόνια. Από το σχολείο ακόμη. Είχε σκοπό της ζωής της να γίνει κυρία Ιωάννου, αλλά όταν οι γονείς του ανακοίνωσαν ότι για να κληρονομήσει την περιουσία του θα πρέπει να παντρευτεί άλλη γυναίκα , τα πολύτιμα σχέδιά της τέθηκαν σε τέλος. Ωστόσο, αυτό δεν την εμπόδισε από το να συνεχίσει μια παράνομη σχέση με τον ξανθό άνδρα. Ούτε ο γάμος της με τον μεσήλικα επιχειρηματία Μεταξά την εμπόδισε. Δεν νοιαζόταν για τον αγαπημένο της σύζυγο και ήταν σίγουρη ότι ο Αχιλλέας δεν νοιαζόταν για τη γυναίκα του . Μόνο που αποφάσισε να αποκτήσει συνείδηση ​​τη στιγμή που αρραβωνιάστηκε. Όμως είχε καταφέρει να τον ρίξει στην αγκαλιά της μερικές ακόμη φορές πριν παντρευτεί, και σχεδόν άλλη μια φορά μετά από το γάμο.

Φόρεσε ένα άσπρο παλτό και από μέσα τίποτα. Σχεδίαζε να του κάνει έκπληξη στο σπίτι του. Δηλαδή, τι σπίτι. Ολόκληρη έπαυλη ήταν. Θα έμπαινε μέσα χωρίς να την πάρει κανένας είδηση. Μετά θα ανέβαινε τις σκάλες που οδηγούσαν στο δωμάτιο του. Θα άνοιγε αργά την πόρτα και θα τον έβρισκε ολομόναχο ξαπλωμένο στο κρεβάτι . Ήταν σίγουρη ότι είχε ξεχωριστό δωμάτιο από την βλαμμένη σύζυγό του. Ποτέ δεν ήθελε να την παντρευτεί, αλλά δεν είχε άλλη επιλογή . Τέλος πάντων, απόψε μετά από δύο μήνες θα κοιμόταν επιτέλους μαζί του.

.............

Πλησίαζε τις πύλες του αρχοντικού με τα χέρια μέσα στις τσέπες του παλτού της, όταν ο φρουρός στην πόρτα εμφανίστηκε. " Δεσποινίς Μεταξά."

" Χαίρεται Κρίστο. Είμαι εδώ για τον Αχιλλέα. Άφησε με να μπω", διέταξε.

"Εμ, ο κύριος Ιωάννου είναι... απασχολημένος, δεσποινίς". Απάντησε.

"Με περιμένει", επέμεινε.

" Δεν με ενημέρωσε όμως."

"Λοιπόν, το ξέχασε. Τώρα, άσε με να μπω."

" Περιμένετε να επικοινωνήσω μαζί του --"

"Οχι!" Φώναξε. Ο Αχιλλέας δεν έπρεπε να ξέρει από πριν ότι ήταν εδώ. Έπρεπε να του κάνει έκπληξη στο δωμάτιό του. "Δεν θα είναι ευχαριστημένος αν τον ενοχλήσεις, και θα είναι πολύ λιγότερο ευχαριστημένος αν ξέρει ότι με άφησες εδώ να περιμένω". Εξήγησε εκείνη.

Romance short StoriesМесто, где живут истории. Откройте их для себя