Η Βερόνικα πληκτρολογούσε συνεχώς στο κινητό της, απορροφημένη από τη δουλεία της, χωρίς να δίνει σημασία στον αγαπημένο της. Εκείνος την παρακολουθούσε αγχωμένος και νευρικός από τη στιγμή που κάθισαν στο τραπέζι του μικρού, ρομαντικού εστιατορίου που είχε διαλέξει για την ιδιαίτερη αυτή βραδιά. Ο Ιάσονας είχε προγραμματίσει τα πάντα με προσοχή. Είχε κλείσει το τραπέζι κοντά στο παράθυρο με θέα την θάλασσα και είχε διαλέξει τα αγαπημένα της πιάτα από το μενού.
Το μόνο που δεν είχε προβλέψει ήταν ότι η αγαπημένη του θα κατάπινε το δαχτυλίδι με το οποίο θα της έκανε πρόταση.
Η καρδιά του Ιάσονα χτυπούσε δυνατά όταν η Βερόνικα σήκωσε το ποτήρι της, χωρίς να απομακρύνει το βλέμμα της από το κινητό της, και κατέβασε όλο το περιεχόμενο της σαμπάνιας.
Την κοίταξε ταραγμένος όταν δεν είπε κάτι και συνέχισε να κοιτάει το κινητό της.
"Πώς νιώθεις;" τη ρώτησε, προσπαθώντας να συγκρατήσει τον πανικό του.
Η Βερόνικα δεν απάντησε αμέσως. Συνέχισε να πληκτρολογεί, χωρίς να δείχνει καμία αντίδραση. Ο Ιάσονας αισθάνθηκε έναν κόμπο στο στομάχι του. Κάτι δεν πήγαινε καλά. Είχε κρύψει το δαχτυλίδι στο ποτήρι της σαμπάνιας, ελπίζοντας να κάνει μια αξέχαστη πρόταση γάμου, αλλά η Βερόνικα δεν φαινόταν να έχει καταλάβει τι είχε συμβεί.
"Βερόνικα, μπορείς να με κοιτάξεις για ένα λεπτό; Είναι σημαντικό," είπε, με φωνή γεμάτη ανησυχία.
Εκείνη σήκωσε το βλέμμα της επιτέλους και τον κοίταξε με απορία. "Συγγνώμη, Ιάσονα, είπες κάτι;"
Ο Ιάσονας ένιωσε τον πανικό του να μεγαλώνει. "Το δαχτυλίδι... το δαχτυλίδι ήταν στη σαμπάνια σου. Το κατάπιες;"
Η Βερόνικα άνοιξε τα μάτια της διάπλατα και έπιασε τον λαιμό της. "Τι; Το δαχτυλίδι; Ποιο δαχτυλίδι; Όχι... δεν μπορεί..."
Σηκώθηκε έξαλλη και άρχισε να πηγαίνει πέρα δώθε, αγνοώντας τους γύρω της. "Δεν μπορεί να μου το έκανες αυτό... Αύριο πετάω για Νέα Υόρκη. Θα κλείσω μια σημαντική συμφωνία... Είσαι ανόητος, γιατί το έκανες αυτό;"
Ο Ιάσονας την κοιτούσε αποσβολωμένος. Η έκρηξή της τον είχε αφήσει άναυδο. "Βερόνικα, ηρέμησε, σε παρακαλώ. Δεν ήθελα να σου προκαλέσω πρόβλημα. Ήθελα να σου κάνω μια πρόταση γάμου, να σε κάνω ευτυχισμένη. Σε αγαπώ!"
Η Βερόνικα σταμάτησε για λίγο και τον κοίταξε με μάτια γεμάτα ανησυχία και θυμό. "Δεν έχω πολύ χρόνο... Πρέπει να πάω σε έναν γιατρό και μετά να κοιμηθώ. Εσύ μείνε εδώ ή πήγαινε σπίτι."
YOU ARE READING
Romance short Stories
Teen FictionΣε όσους πιστεύουν στην αληθινή αγάπη και ψάχνουν το άλλο τους μισό!!! © 2022-