~Andrea~
F:İçimden bir ses babam bizden kaçıyor diyor.
A:Babanız sizden niye kaçsın?
D:Çünkü bizi tanımıyor.
A:Pekala sorgulamayacağım.L:Gıcıklık etmek istemiyorum ama gitme vaktimiz geldi.
F:"Vaktimiz" derken tam olarak kimi kastediyorsun?
A:Five yapma lütfen.
L:Gayet açık ve net söyledim ama.F:Kim olduğunu, nereden geldiğini bilmiyorum. Ama her halükarda süratle geldiğin yere dön.
D:Kız haklı, gitmemiz lazım.
L:Kardeşinin hayatını kurtardım bacaksız! Eğer ben gelmeseydim ondan geriye bir ceket ve bıçak kalırdı.
F:Sorun da o. Fazla iyisin. Çok soru soruyorsun. Çok şey biliyorsun. Dövüşmeyi de çok iyi biliyorsun.
D:Five haklı.
A:Ona bakılırsa bende Lila gibiyim.
F:Sen farklısın. Ama sana da güvenmiyorum öyle dövüşmeyi nereden öğrendin?
A:Annem bana ders aldırırdı. Kendimi savunmam gerektiğini düşünürdü. Ama ben evden kaçıp hayatımı bok ettim.
L:Başımın çaresine bakabiliyorum diye kötü mü oldum?
F:Her kimsen önümde engelsin. Birdaha karşıma çıkarsan seni öldürürüm.
A:Five!
F:Ona güvenmiyorum!•Resmen burnumdan soluyordum neden böyle demişti ki Lila benim ablam gibiydi herşeyimi ona anlatırdım hastanedeyken derin bir iç çekip koşar adımlarla ilerlemeye başladım•
F:Hadi ama! An! Beni bekle!
•Onu dinlemeden yürümeye devam ettim•
...D:Hayır, anlamıyorum. Sürekli peşimdeler.
L:Kim?
D:O Hollandalı psikopatlar.A:Onlar İsveçli, gerzek herif.
F:Sen nereden biliyorsun?A:Ne bileyim ben tipleri müsait.
F:Bunu sonra konuşacağız.F:Bu zaman çizgisine zarar vermeden bizi öldürmek için tutulmuşlar.
D:Ama neden şimdi? Sen buraya gelene kadar üç ay kafam rahattı.
L:Evet, ben de bir yıldır buradayım, kimse bana bulaşmamıştı.
F:Benim suçum olsa bile, ki değil, dünyanın sonuna altı gün var. Ve babama en yaklaştığımız an konsolosluğun girişindeydi.
L:Gerçi... Bu tam olarak doğru değil.
F: Nasıl yani?L:Babamı gördüm.
•Dedi Luther ve başından geçenleri anlattı•D:Çok zavallısın.
L:En azından gelip beni deşmedi.
D:Adam senin ciğerini deşmiş oğlum.•Masada oturuyorduk Luther önündeki devasa yumurtayı yiyordu sonra Elliott geldi•
E:O benim bornozum mu?
L:Hayır.F:Kimi deştiyse deşti. Zaman yolculuğu hakkında bilgisi var.
E:Dur, niye gücünü kullanıp bizi başka zamana taşımıyorsun?
A:Evet, Neden?
F:Açıklamak isteyen?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-KAÇAK- // Five Hargreeves
FanfictionOkumayin bu arada baskasi var ayol "ilk kıyametten sonra farklı yıllara dağılmış olan kardeşlerini toplamaya çalışan Five bir kızla tanışır her ne kadar yardımsever ve masum da olsa bu kız gizemlerle doludur"