~Diego Hargreeves~
(Yazar)"Güzel sanatlar ve el sanatları ortak alanda 13.00 ve 15.00 arası. İlaçlar hemen öncesinde dağıtılacak."
D.M:Bunu grupla paylaştığın için saol Alan. Hepimiz korkunun nasıl olduğunu biliriz.
D.M:Başka kim paylaşmak ister?
D.M:Kimse yok mu?
D.M:Sırada kim var?
D.M:Belki Andrea?A:Yok ben almayayım teşekkürler ama bence Diego arkadaşımız bizimle birşeyler paylaşmak ister.
A:Değil mi Diego?
D:Ne saçmalıyorsun?D.M:Diego, bu sabah çok sessizsin.
D:Kulağım sizde doktor, tedavi içime işlesin diye bekliyorum.
•Diyip gıcık bir şekilde güldü•D.M:Geçen hafta babandan bahsetmiştin, çocukluğunun bir deney gibi olduğunu söylemiştin.
D:Zaten deneydi.
D.M:Yoksa sana mı öyle geldi?D:Hayır, gerçekten deneydi.
D.M:Derine inelim. Babanın kötü adam olduğunu söyledin.D:Aynen öyle.
D.M:Babanı kızdırmak için kahramancılık oynadın.•Lila ve Andrea bir anda kahkaha atmaya başladılar doktor ve diğer herkes onlara dik dik baktıkları için kahkahaları bir anda son buldu•
D:Koskoca adamım doktor...
D.M:Hâlâ kendini babanla tanımlıyorsun. Merhum babanı kullanarak kendini tanımlamış olmuyorsun.D:Bunu Luke Skywalker'a söylesene.
•Herkes Diego'ya boş boş bakmaya başladı•D:Kaçırsanız da iyi bir göndermeydi.
D.M:Mizah iyidir ama biz gerçeği yeğleriz.D.M:Gerçek Diego kim?
D: Bilmiyorum. Sanırım hiç öğrenemedim. Ama hazırım. Öğrenmeye hazırım.•Dedi Diego ardından sigarasını ağzına alan Lila ve Diego'ya biraz da olsa acıyarak bakan Andrea alkışlamaya başladılar sonrasında herkes onlara katıldı•
D.M:Teşekkürler Diego
D.M:Peki, öğle yemeğine kadar kafa dinleyin.•Herkes dağılınca Andrea Diego'nun kulağına eğildi•
A:Yalancının önde gidenisin.
D:Ağlamam abartı mı oldu?A: Kesinlikle yemedi.
D:Afiyetle yedi.•Ardından Lila da sohbete katıldı•
L:Üç jöleye bahse girerim ki yemedi.
D:Varım.
L:Tamam o zaman.•Diego oturduğu yerden kalkıp doktorun yanına gitti•
D:Dr. Moncton. Konuşabilir miyiz?
D.M:Tabii, buyur.D:İlerleme gösteriyorum, değil mi?
D.M:Doğru, daha sakin ve daha uzlaşmacısın. Gruba açılman da güzel.D:Sizce buradan ne zaman çıkarım?
D.M:İnceleme kurulu 90 güne durumunu yeniden ele alacak.D:Doksan gün mü? O kadar bekleyemem.
D.M:Şimdilik günü atlat, tamam mı?D:Hayır, anlamıyorsunuz. Bir haftaya Başkan'ı öldürecekler.
D.M:Diego, bunu aştık sanıyordum. Kahraman kompleksini bilir misin?D:Evet, kahraman sanan...
D.M:Buraya kapatılmanın nedeni bu Kennedy kuruntun.D:Ama onu öldürecekler! Burada Dallas'ta kafasına sıkacaklar. Anladın mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-KAÇAK- // Five Hargreeves
FanficOkumayin bu arada baskasi var ayol "ilk kıyametten sonra farklı yıllara dağılmış olan kardeşlerini toplamaya çalışan Five bir kızla tanışır her ne kadar yardımsever ve masum da olsa bu kız gizemlerle doludur"