•Kugelblitz'i durduramadık Fei ve Christopher'ı da aldı ve oldukça fazla büyüdü otelde toplanmış ne olucağını düşünüyorduk•All:Nasıl oluyorda biz hâlâ buradayız? Hem de tüm evren kozmik kubura düşmüş durumdayken.
V:Belki de kubura en son biz düşeceğiz.
All:Sana sormadım.
A:İsim belirterek sormadın ortaya sordun cevaplaması gayet normal.
Lr:Klaus'u gören oldu mu.
S:Ya da babamı.
D:Gelirler.
B:Öyle mi? Trafiğe mi kapılmışlardır? Bakın millet, özel olduğumuz için hayattayız, değil mi? Evreni sadece biz kurtarabiliriz.
All:Soru.
B:Evet.
All:Bunu deneyip hezimete uğramadık mı?
D:Evet, çünkü Ben'in planı aptalcaydı. Daha iyi planım var.
B:Tabii ki.
D:Büyük dalgacık hızlandırıcısını kullanacağız. Siz biraz bilim yapacaksınız. Kugelblitz'i uzaya göndereceğiz. Bunu bilmemi beklemiyordunuz, değil mi? İsviçre'de.
B:Parçacık. Dalgacık değil moron herif!
L:Kes! En azından deniyor ahtapot kılıklı. Senin ne katkın oldu?
D:Ailesinin yarısını havaya uçurdu.
B:Aile sorunlarından mı bahsedelim? Asıl patlaması gereken senin suratın!
D:Keşke yüzüne çarpabileceğim bir pastam olsaydı!
B:Neden bahsediyorsun? Kapa çeneni!
D:Kes şunu çünkü...
•En son Five'la dayanamayıp patladık•
A:Hey! Bitti mi?
F:Hey! Bitti mi?A:Dışarıda evren yok oluyor.
F:Kendinizi daha iyi hissedecekseniz Titanik'in güverte sandalyelerini düzeltmeye devam edin.
A:Ama çok geç kaldığımız bir gerçek.
Lr:Çocuklar, yapmayın böyle.
F:Bitti, Luther. Başaramadık.
V:Hadi canım. Bitmiş olamaz.
D:Hadi ama. Bunu çözmemiz lazım.
A:Tamam. Bir an durup düşünelim mi? Büyük resme bakalım.
F:Çoğumuzun 28 günü dünyayı kurtarmakla geçti. Tam olarak ne başardık?
Lr:Bu sırada bazı arkadaşlar edindik.
F:Yanlış! Ne yaptık biliyor musun? Hiç birşey. Her seferinde işleri daha da batırdık.
All:Kesinlikle.
F:Komisyon'a gittiğimde 100 yaşındaki halimle konuştum. Son sözlerim "Dünyayı kurtarma" oldu.
V:"Dünyayı kurtarma" mı?
A:"Dünyayı kurtarma."
D:Böyle saçmalık duymadım.
Lr:Öyle mi? Yaptığımız şeyler işe yaramıyor. Dünyayı bir günlüğüne kurtarıp kendimizi övüyoruz, sonra her şey yine boka sarıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-KAÇAK- // Five Hargreeves
FanficOkumayin bu arada baskasi var ayol "ilk kıyametten sonra farklı yıllara dağılmış olan kardeşlerini toplamaya çalışan Five bir kızla tanışır her ne kadar yardımsever ve masum da olsa bu kız gizemlerle doludur"