~Vanya Hargreeves~
S:Ben geldim. Pardon, uzun sürdü. Vanya'yla eğlendiniz mi Harlan?
V:Eğlendik. Önce atlara bakmaya gittik, sonra Dev Şeftali okuduk.
S:Sorun çıkardı mı?
V:Hayır.S:Ya sen? Sen nasılsın?
V:Baş ağrılarım azaldı. Ama hafızam dönmedi.S:Madem öyle, sana yeni anılar yaratacağız.
...
C:Piçi neredeyse kafaladım Vanya.
S:Carl, Harlan'ın önünde böyle konuşma.C:Ciddi misin tatlım?
C:Bu çocuk "piç" desin, ona havalı tüfek alırım be. Hatta ağzını açtığı an hepinize benden Cadillac.
C:Satış yapabilmek gayret işidir, insanlar anlamıyor. Suratına bir gülümseme takınınca çat diye satacaksın sanıyorlar.
V:Böyle mi düşünüyorlar?
•Diye sordum•C:Evet, kesinlikle. Ama işin zanaatını, bilimini anlamıyorlar. Çat çat satabilmek kabiliyet ister.
V:Çat çat demek?
C:Tabii ya, çat çat!C:Hiç telefon geldi mi?
•Diye sordu Carl•C:Gazeteye bir kayıp ilanı daha verdim. Seni arayan birileri olmalı.
V:Belki de özleyenim yoktur.
•Diye cevap verdim Sissy mutfaktan seslendi•S:Olur mu öyle şey? Gitsen çok özlerdik.
•Gülümsedim Carl masadan kalkmaya başladı•
C:Peki...
S:Nereye böyle?C:Ofise. Neredeyse kafaladım dedim. Henüz tam kafalamadım.
S:Eve kaçta dönersin?C:Bilmem. Size harika hayatı sağlamak için beni ne kadar çalıştırdıklarına bakar.
S:Peki, döndüğünde sessiz ol. Çocuk uyanmasın.
C:Sabah görüşürüz. İyi akşamlar Vanya.
V: Sana da.
C:İyi akşamlar Harlan.~Klaus ve Ben Hargreeves~
K:Yine ne oldu?
B:Motorun aşırı ısındığını söylemiştim ya?K:Zekân seni ilginç kılmıyor.
B:Sakalın da seni ilginç kılmıyor.B:Nereye gittiğimizi bilsem iyi olurdu Mysterio.
K:Dallas'a
•Diye cevapladım•B:Ta oraya mı? Ne kadarlığına?
•Diye sordum Klaus o arada büyük ihtimalle motoru bozulmuş arabanının kapağını açıyordu•
K:Seni enterese etmez.
B:Öyle mi? Bir üç yıl daha peşine takılacağımı mı sandın?K:Takılacaksın tabii, sen benim hayalet sürtüğümsün.
•Dedim küstahça•B:Olmaz, dönmeliyiz San Francisco'da sana ihtiyaçları var.
K:Üstüme yapıştılar. Nefes alamadım.B:İyi be! San Francisco'ya dönmek isteyen benim. Yarım kalmış bir işim var.
K:Ne yapacaksın? Hayalet takım elbisenle telefonlar edip iş mi bitireceksin?
B:Boşversene.
K:Öyle mi? Nereye? Yarım kalmış işi varmış. Bensiz vücudun bile yok. Bana muhtaçsın.B:Kimse seninle uğraşmak istemiyor Klaus. O yüzden hep yalnızsın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-KAÇAK- // Five Hargreeves
FanficOkumayin bu arada baskasi var ayol "ilk kıyametten sonra farklı yıllara dağılmış olan kardeşlerini toplamaya çalışan Five bir kızla tanışır her ne kadar yardımsever ve masum da olsa bu kız gizemlerle doludur"