"Evet Tae çıkıyorum şimdi!"
Sabah erkenden en yakın arkadaşım aynı zamanda menajerim Tae'nin beni çağırmasıyla haftasonu olmasına rağmen şirkete gitmem gerekti. Şirkete vardığımda Tae beni hemen toplantı salonuna çağırıp konuşmaya başladı.
"Jim yeni çıkartacağın şarkıda bir ortaklık olacağını biliyordun zaten bugün o kişiye karar verildi." Bunu duyduğuma sevindim proje için heyecanlıyım diye düşünürken konuşmaya başladım. "Tabii ki biliyorum bunun için heyecanlıyım farklı bi konsept deneyeceğimizi biliyosun Tete~" Ama Tae'nin cevabı beni pek sevindirmeyecekti belli ki,
"Umarım duyduktan sonra da böyle dersin Jimin. Partnerin Jeon Jungkook."Jeon Jungkook, Tae gibi onunla da liseden tanışıyoruz eskiden yakındık ama lise zamanlarından beri aramızdaki iletişimi kopardık. Daha doğrusu ben kopardım diyebiliriz çünkü Jungkook o zamanlardan beri her firsatta beni sevdiğini söyler ve bunu idol olduktan sonra da insanlarla paylaşmaktan hiç çekinmedi. Onun gibi birine hâlâ karşılık vermemem insanlar tarafından konuşulsa da durum böyleydi.
"Ne demek Jungkook olucak Taehyung, Jungkook'la ortak bir şarkı anlaşması nasıl yapabilirsin olanları bilmiyor musun?!" sesimi yükseltmemle Tae ürkmüş gözüküyordu birbirimize asla kırıcı konuşmazdık. Ama bu durum farklıydı. Jungkook'la aramızda sevgili dedikoduları varken onunla bir ortaklık yapmamız Jungkook'un da işine gelirdi ve dedikoduların altından kalkamazdım.
Ben her ne kadar özgüveni yüksek biri de olsam kötü bi yorumda içten içe üzüleceğimi biliyordum. Jungkook da mümkün olmamasına rağmen şansını denerken bu yorumlardan kaçmak pek mümkün değildi sanırım. Bunları düşünürken Tae konuşmaya başladı "Jimin bunları elbette biliyorum ama ikiniz için de anlaşma yapılacaktı ve birlikte yapılmasının en uygun olduğuna karar verildi aynı şirkette olduğunuzu ve bu kararı sadece benim vermediğimi unutuyorsun sanırım." Taehyung dediklerinde haklıydı ve kırılmış gibiydi ama hızlı bir şekilde şirketten çıkarken aklımda olan bu değildi Tae 'nin gönlünü almam ve bu işten sıyrılmam gerekiyordu..
Daha önce fic yazmayı denemiştim ama yayınlamamıştım şimdi tekrar döndüm umarım beğenirsiniz. Bu bölüm hafif konuya giriş yaptım bölüm ilerledikçe eklemeler olucaktır ve aklımda başka fikirler de var paylaşmak istediğim beğendiyseniz detsek olmayı unutmayın lütfen 👩❤️💋👩<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aurora | Jikook
FanfictionJimin ve Jungkook aynı şirketin ünlü solo şarkıcıları. Jungkook, Jimin'i seviyor ve bunu belli ediyor ama Jimin ona karşılık vermiyor. Ikili ortak bi projeye başlayınca artık kaçış yolu kalmamıştır. #jikook #semejk #ukejm