XVII -M-

583 44 42
                                    

Yazarın Ağzından

Jungkook yerde oturan Jimin'in üzerini kaplayıp ikisini derin bir öpüşmeye çekti.

Jungkook yerde oturan Jimin'in üzerini kaplayıp ikisini derin bir öpüşmeye çekti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bir süre daha susamışca öpüşmeye devam ettikten sonra nefessizlikten ayrıldılar. Dudakları arasında oluşan tükürük bağını diliyle bozup yalayan Jungkook, Jimin için ölüm sebebi olabilirdi.

Jungkook, Jimin'in üzerindeki kazağı çıkarıp tekrar dudaklarına yönelmişken Jimin onu durdurup onun üzerindeki gömleği de çıkardı.

Tekrar öpüşmeye başladıklarında Jungkook Jimin'i yavaşça mindere uzandırdı ve üzerine yerleşti.

Kafasını boynuna soktuğunda izlerini bırakmaya başlarken ellerini altındaki bedenin kemerine götürdü ve çıkarıp attı. Ardından pantolonu da çıkardığında altındaki beden sadece boxerla kalmıştı.

Boynuyla ilgilenmeyi şimdilik bitirdiğinde daha aşağılara kayıp göğsüne öpücük bıraktı. Öperek aşağılara indiğinde altındaki beden heyecanla tutunacak bir yer arıyor ve hafif inliyordu.

Jungkook parmaklarını boxerına koyduğunda ellerini elinin üstüne koyup durdurdu onu.

"Sen, sen de" Kesikçe konuştuğunda gergin olduğu her halinden belli olan bedeni sakinleştirmeye çalıştı Jungkook.

Bunun onun ilki olduğunu tahmin edebiliyordu.

"Shh sakin ol sevgilim seninle güzelce ilgilenmeme izin ver."

Konuştuktan sonra tekrar işine dönüp Jimin'in üzerindeki boxerı çıkarıp bir köşeye fırlattı.

Karşısında tamamen çıplak ve savunmasız kalan sevgilisini izlerken bunca zaman dayanabildiği için kendini tebrik etti.

Çok güzeldi Jimin. Yıllardır hayallerini süslüyordu ama bu hayallerden bile çok daha güzeldi.

Sevgilisinin sızlaasıyla gerçeğe dönüp üzerindeki yerini aldı. Onu sakinleştirmek için yanaklarına ve dudağına öpücükler kondurdu.

Yavaşça tekrar göğsüne indiğinde sağ göğüs ucunu ağzına alıp sol tarafı parmakları arasına aldı. Sevgilisinin göğsünden etkileniyor olduğunu fark etmişti zaten ve bu gece bu zaafı yararına kullanmaktan çekinmeyecekti.

Göğüsleriyle ilgilenirken inleyen sevgilisinin onu ne kadar tahrik ettiğini anlayamazdı ama onu hazırlaması gerekiyordu.

Ellerinden biri sol göğsüyle ilgilenirken diğerini yavaşça kasıklarına doğru indirdi. Gay bile olmayanların dikkatini çeken kalçaları avucunda hissetmek çok başkaydı.

İlk önce işaret parmağını yavaşça sıkı deliğe soktuğunda parmağını bile zor aldığını görmüştü. Bu sıkı duvarlar arasına nasıl girecekti?

Parmağını soktuktan sonra bir süre bekleyip sonra canını acıtmamaya çalışarak hareket ettirmeye başlamıştı. Jimin beklediğinden daha büyük bir acıyla karşılaşınca çekilmeye çalıştı,

"Jungk-kookah acıyor ç-çıkar lütfen."

"Sakin ol sevgilim kendini kasma geçicek şimdi"

Bir süre daha parmağıyla hazırladıktan sonra orta parmağını da sokup makas hareketleri yapmaya başladı. Jimin'in yeterince hazır olduğuna karar verince parmaklarını çıkardı.

Jimin boşluk hissiyle sızlanırken ayağa kalkıp pantolonu ve boxerını aynı anda çıkardı.

Jimin kendisininkinden büyük olduğunu gördüğü penisle korkmuştu. Içine alabilecek miydi o koca şeyi?

Jungkook önceden komodine koyduğu kayganlaştırıcı kutusunu alıp eline sıktı ve penisine yaydı.

Tekrar Jimin'in üzerindeki yerini alınca dudaklarına kapanıp yavaşça içine girmeye başladı. Jimin acıyla göz yaşlarını akıtırken çıkarmasını söylüyordu Jungkook'a.

"Alışınca harika hissedeceksin sevgilim bekle lütfen."

Hissettiği hazla kendini en derinlerine gömmemek için zor duruyordu ama beklemesi gerekiyordu.
Jimin'in nereye tutunacağını bilmediği ellerini tek eliyle tutup basının üzerine sabitledi.

Birkaç dakika sonra Jimin altında kıpırdandığında hareket edebileceğini anlayıp kendini derinlerine gömmeye başladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Birkaç dakika sonra Jimin altında kıpırdandığında hareket edebileceğini anlayıp kendini derinlerine gömmeye başladı.

Ikisi de bu hisle aklını kaçıracak gibiydi. Ikisi de inliyorken Jungkook onun boynuna ve vücudunun farklı yerlerine izlerini bırakmaya devam etti.

Bir süre sonra Jimin'in diğerlerinden güçlü bir inleme bırakmasıyla prostatını bulduğunu anlayıp sırıttı. Kendini daha derinlere gömmeye başlayınca ikisi de inliyordu.

Ikisinin de sona yaklaştıklarını hissettiğinde elini Jimin'in penisine atıp penisini çekmeye başladı.

Kısa süre sonra Jimin ikisinin göğsüne, Jungkook ise Jimin'in içine boşalmıştı.

Asla birbirine doymayan ikili birkaç turdan sonra tekrar boşaldı.

Yorgunlukla kendini Jimin'in üzerine bıraktığında hayallerinin bu anın yanından bile geçemeyeceğini düşünüyordu.

Bu his harikaydı!

Kendini yana atıp Jimin'i göğsüne çektiğinde konuştu,

"Nasıldı sevgilim?"

Birkaç saniye ses gelmeyince göğsündeki bedene eğildi ve uykuya dalmış olduğunu gördü.

Birkaç saat sonra sabah olacaktı ve o zaman temizlenebilirlerdi. Jimin'i göğsüne çekip sıkıca sardı ve kendi yorgun bedenini de uykunun kollarına bıraktı.

<3<3<3<3<3

Selam👋 Fic sınırı geçilmedi ama oy gelmeyen bir fice sınır koymak biraz saçmaydı sanırım. Ilk defa smut yazıyorum batırmadım umarım bu fic bir iki bölüme final olucak. Tadında bırakmak istiyorum güzel bir şekilde. Yeni fic yayınlayacağım ama hangisini yayinliyim aklımdaki fikirlerin bilmiyorum yarın gün içinde karar verip atarım ins:*

Smut bölümüyle ilgili yorumlarınızı merak ediyorum..

Okuduğunuz için teşekkürler

Aurora | JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin