III

882 66 10
                                    

Jungkook'un Ağzından

Sabah erkenden telefonun sesiyle uyanmak zorunda kaldım. Arayan menajerim Suga hyungdu. Ne olduğunu sorduğumda şirkete gelmemi söyledi. Kısa süre içinde hazırlanıp şirkete ulaşmıştım. Hyung beni görünce toplantı odasına çekti ve konuşmaya başladı,

"Jungkook yeni projen için ortaklık düşündüğümüzü biliyorsun. Bu kişinin Park Jimin olmasına karar verildi." hyung bunu deyince şaşırmıştım Jimin liseden beri tanıştığım hatta o zamanlar onun da bana karşı boş olmadığını hissettiğim biriydi. Tabi sonrasında şuan ki menajeriyle birlikte taşındılar ve iletişimimiz koptu. Şuan bile onu sevdiğimi belli ediyorum ama Jimin karşılık vermiyor.

"Hyung ciddi misin? Jimin bunu nasıl kabul etti?" şaşırmıştım çünkü bahsi geçen kişi benimle aynı ortamda bulunmaktan bile hoşlanmayan biriydi.

"Nasıl bilmiyorum ama bu projeden çıkması onun için iyi olmaz bu yüzden devam etmek zorunda kalıcaktır."

"Hyung belki artık bi şansım olabilir kaçmaya devam edemez çünkü!" Yoongi hyung inanamaz gözlerle ban bana baktı,

"Jungkook çok ünlü, yakışıklı ve herkesin gönlünü alabilecek fizikte birisin neden Jimin için kendini bu kadar yoruyorsun? Insanların ağzına laf veriyosun sana karşılık vermeyen birini sevgini bu kadar belli ettiğin için." Hyungun dediklerine kaşlarımı çattım,

"Jimin'i seviyorum ve insanların ne dediği umrumda değil. Eğer hiçbir zaman beni sevmezse de ben hâlâ onu sevmeye devam ediyor olurum. Bu konu burda kapansın lütfen" deyip çıkmıştım odadan.

Çıkışa doğru giderken şirketten her zamanın aksine sinirle çıkan Jimin'i gördüm. Sanırım benden başka biri olmasını istediği için burdaydı. Bu durumdan hoşnut olmasını beklemiyordum zaten ama bi şansımız olması için bu iyi bir fırsattı.

Düşünürken arabaya binip eve ulaştım bi duş alsam iyi olacaktı çünkü her ne kadar belli etmek istemesem de Jimin'le uzun süre sonra bir arada olucak olmak beni heyecanlandırıyor.

<3<3<3<3<3

Jimin'in Ağzından

Sabah şirkete gelip başka biriyle bu projeyi yürütmek istediğimi söyledim ama bunun mümkün olmadığını ikimizin yapmasının fanlar tarafından da çok istenildiğini söylediler. Sinirle şirketten çıktım ve eve geldim. Uzun süredir kaçıp uzak durduğum Jungkook'la şarkı çıkarmam gerektiğine inanamıyordum.

Şimdilik bu düşüncelerden uzak kalmaya çalışıp duşa girmiştim. Sonrasında Tae'yle evimde buluşmaya karar verdik. Bir saate evde olacağını düşünürken hâlâ kahvaltı yapmadığım aklıma geldi ve mutfağa gittim.

Kahvaltıdan sonra Tae geldi ve salonda otururken dünkü gönderilerin yorumlarına bakarken çok kez Jungkook'un sayfasına etiketlenmiştim. Girip baktığımda dün bizden biraz sonra bir post paylaştığını gördüm.

Bu postun bana gönderme olduğunu anlamak çok da zor olmamıştı. Her zamanki Jungkook, nerdeyse hiç konuşmuyorken böyleyse aynı ortamda olmamız gerekince ne olucak tahmin etmek istemiyordum.

Açıkçası onun neden hâlâ beni sevdiğini söylediğini bilmiyordum. Her cinsten insani etkileyebilecek yakışıklı, kaslı ve zengin biriydi. Bana pek göstermese de biraz kendini beğenmiş biriydi aynı zamanda. Neden hâlâ benim peşimde olduğunu anlamıyordum. Bunları düşünürken konuşmaya başladım,

"Taehyung, Jungkook'un dünkü postunu gördün mü? defalarca etiketlenmişim."

"Evet Jimin-shi sana gönderme olduğunu anlamak zor değil yine" dediğinde kafamı salladım.

Aurora | JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin