XIX

469 37 4
                                    

Jimin'in Ağzından

Sabah uyandığımda yatakta tek olduğumu fark etmiştim.

Ilişkimiz ilerleyince Jungkook'la aynı evde kalmaya başlamıştık.

2 aydan fazladır sevgiliydik ve onunla olmak çok güzeldi. Onu iyiki sınırlarım içine almıştım.

Artık tamamen birbirimiz olmuştuk. Birbirmizin olmaktan da ileriydi bu. Jungkook artık bendim ve bende o.

Geçen iki ayda Tae ve Jungkook'un menajeri Yoongi hyungun yakınlaşmaya başladığını fark etmiştim.

Biz birlikte olunca haliyle çevrelerimiz de birleşmişti. O ikisinin birbirinden hoşlandığını fark edebiliyordum.

Şuan ikisi de adım atıyordu ama kısa süre içinde birinin dayanamayıp itiraf edeceğine emindim.

O kişinin benim aptal arkadaşım olacağına emin olduğum gibi..

(Askim bebegim bitanecik yuzyillardir biasim poncik taeme nasıl böyle dersin onyillardir askim bebegim bitanecik biasim Jim?! ksndjebsjhwhd)

Aklımdaki düşüncelerle kalkıp banyoya gittim ve işlerimi hallettim.

Benim asla peşimden ayrılmayan sevgilim nerdeydi yahu? Birkaç gündür beni ihmal ediyordu. Ne planladığını bilmiyordum ama bu hoş değildi.

Salona indiğimde yemek yapıyor olduğunu düşünmüştüm ama mutfakta da değildi.

Bugün şirkete gitmeyecektik. Bana haber vermeden biryere gitmezdi muhtemelen market için gitmiştir diye düşünüp biraz daha bekledim.

Yarım saat kadar sonra hâlâ gelmeyince onu aramaya karar verdim.

Telefon çaldı ama telefonu açmadı.

Artık gerçekten bekleyemeyerek ona mesaj attım. Asla böyle yapmazdı birkaç gündür biraz ihmalsizdi ama birlikte utanıyorduk yine de.

Başına bişey gelmiş olmazdı değil mi?

Jimin - Jungkook

Minnie🐥
Kook? Nerdesin sevgili.
uyandığımda yoktun. Ve
aramamı cevaplamadın.

Kookie🐇
Erkenden çıkmam gerekti
güzelim. Meşguldüm biraz
açamadım üzgünüm:"

Minnie🐥
Sorun değil sevgilim
ne zaman geleceksin?

Kookie🐇
Kahvaltı için geç kalırım
bebeğim sen kahvaltını yap.
Istersen Tae'yi de çağırabilirsin.
Ben gelince de dışarı çıkabiliriz biraz.

Minnie🐥
Tamam ama çok gecikme

Kookie🐇
Öğle yemeğine beraberiz güzelim
şimdi gitmem lazım. Görüşürüz 👋🏻

Minnie🐥
Görüşürüz Kook👋🏻

<3<3<3<3<3

Jungkook öğle yemeğini birlikte yiyeceğimizi söylemişti ama saat öğleden sonra 2 olmasına rağmen gelmemişti.

Onu beklerken geçip giden saati fark etmemiştim. Bir süre daha bekleyip gelmeyeceğini anlayınca gidip üzerimi değiştirdim.

Yıllardır peşimde koşuyordu şimdi ihmal edecekse daha ilk aylardan sebebi neydi ?

Tae gideli bile 3 saatten fazla olmuştu. Işi uzanmıştır akşam gelecektir diye düşünüyordum ama bu günlerdir böyleydi. Ne işi olduğunu da bilmiyordum ama ne kadar önemliyse artık beni ihmal ediyordu.

Sinirle aramasını beklediğim telefonu koltuğa fırlatıp duşa girdim. Belki bir duş almak beni rahatlatırdı.

Duştan çıkıp biraz kitap okumaya karar verdim. Bugün şirkete gitseydim diye düşünmeye engel olamıyordum burda sıkılmazdım en azından.

Kitabı bitirdiğimde akşam olduğunu fark etmiştim. Ve Jungkook'un hâlâ gelmemiş olmasının farkındalığıyla iç çekip yemek hazırlamak için mutfağa indim.

Geç gelecek kadar işi varsa yemek yemeyi atlamış olabilirdi. Ve bende onu beklediğim için bişey yememiştim. Bana herşeyi anlatırsa akşam yemeğimizi birlikte yiyebilirdik.

Yemek hazırlayıp masayı kurmamın üzerinden iki saat geçiyordu. Ve Jungkook hâlâ ortada değildi.

Sinirle nefes alıp Jungkook'u beklerken dokunmadığım ve soğuyan yemekleri masada bırakıp odama çıktım.

Sinirle üzerimi değiştirip yatağa yerleştiğimde saat gece yarısına geliyordu.

Bu saate kadar ne halt ediyor olabilirdi dışarda? Ne yapıyorsa yapıyordu bana 'işlerini' açıklamayan biri umrumda da değildi artık.

Birkaç dakika sonra telefonumun çalmasıyla ağlamak üzere olan gözlerimi durdurup telefona baktım.

Arayanı görünce meşgule atıp geri yattım. Birkaç arama sonrasında bıkmayacağını anlayıp açtım.

"Ne var ne? Sabahtan beri ulaşamıyorum rahatsız etme artık!"

"Jimin haklısın sevgilim özür dilerim. Işlerim olduğu için açamadım."

"Lanet olsun Jungkook günlerdir beni gün boyu hatta artık gece bile ihmal etmene sebep olan seni tüm öğlen beklememe rağmen gelmemene, yine de ikimiz için akşam yemeği hazırlamama rağmen telefonlarımı bile açmadığın bana açıklamadığın o lanet iş her neyse birdaha beni arama."

"Sevgilim ben özür dilerim seni bu kadar üzdüğümü bilmiyordum. Ama açıklamam var sana bir konum atacağım oraya gelir misin lütfen?"

"Gelmiyorum lanet olsun bir süre de sen bana ulaşama.!"

"Gerçekten anlatınca hak vereceksin sevgilim lütfen atacağım konuma seni almaya gelecek şoförle gel."

"..."

"Lütfen sevgilim bana sadece 5 dakika ver."

"Sadece beş dakika eğer ikna olmazsam çıkar gelirim."

"Tamam güzelim teşekkür ederim. Gelecek şoförün sana vereceği kıyafetleri giy lütfen."

Onu onaylayıp telefonu kapattığımda ne açıklama yapacağını düşünüyordum.

Yarım saat sonra şoför geldiğinde saat gece yarısını geçmişti. Bu saatte ne açıklamasıydı bu tanrı aşkına?

Üzerimi giyinmem için verilen kutuyu alıp tekrar odama yöneldim.

Beni ne bekliyordu bilmiyordum.

<3<3<3<3<3

Kontrol edemedim umarım güzel olmuştur. Sizce Jungkook ne haltlar karşıtırıyor??

Ve maalesef sonraki bölüm final...
Uzun konuşmayı sonraki bölüme saklıyorum Aurora ilk göz ağrım:""

Ama final olmadan 1k olsun istiyorum az var zaten okunma 1kyı geçince atarım herhalde artık:""

Ve ve vmin arkadaşığına aşığım. Biaslarim V ve Jimin birkaç yıldır V zaten, geçen sene gibi Jim de oldu asklarim:" Sizinkiler kim??

Bu arada yeni bir fic yayınladım Aurora final olsun ona devam edicem okunmasının biraz artmasını bekliyorum. Sevebilirsiniz bence bakarsanız sevinirim.

Bu kitabın tutmuyor olması beni üzüyor oy ve yorumları bekliyorum.

Sınır; 15 oy 25 yorum







Aurora | JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin