XII

563 52 5
                                    

1 Hafta sonra

Yazarın Ağzından

Geçen bir haftada Jimin ve Jungkook kaleografiyi güzelce öğrenmişlerdi.

Yarın çekim başlayacaktı ve bugün ikisi için dinleme günü olmuştu.


Bu bir haftada aralarındaki buzların eridiğini düşünüyordu. Bu bile Jungkook için çok hayaliydi. Jimin'i uzun zamandır seviyordu ve belli etmekten gocunmuyordu. Ama Jimin ona hiç yüz vermemişti. Sadece ona da değil hayatına hiç kimseyi almamıştı uzun zamandır.

Sadece Tae vardı her zaman o da asla vazgeçemeyeceği ve koşulsuz güvendiği tek kişi olduğundandı belki de?

Kendisine güvenmesi için ne yapmalıydı bilmiyordu. Jimin lisede olduğu gibi kendini insanlardan soyutlamıyordu artık. Eskiden çok daha kötüydü ama şuan insanlarla konuşmakta sıkıntı çekmediği belliydi hayatına almıyor olsa da Jungkook için neden herşey aynıydı?

Jimin daha önce ona onu sevdiğini söylememişti evet ama sevmediğini de söylememişti. Gerçekten rahatsız oluyor olsaydı söylemez miydi bunca zaman?

Bütün bunlar sonucunda şuan aralarının biraz daha iyi olduğunu düşünmek Jungkook için hafiflenecek bir durum değildi.

Tekrardan aralarının kötü olmamasını umuyordu şuan sadece.

Düşüncelerini dağıtmak için birkaç arkadaşına haber verip Yoongi'nin evine toplanmalarını söyledi.

Jimin ise Jungkook'a karşı düşüncelerinin çoktan değiştiğini biliyordu zaten ama dışardan göründüğü gibi biri olmaması hemen kucağına atlaması gerektiği anlamına gelmezdi.

Klip çekiminden sonra çok fazla aynı ortamda bulunmaları gerekmez ve tekrar eskisi gibi olurum diye düşünüyordu Jimin. Bu yüzden Jungkook'un sınırlarını geçmesine izin vermemesi gerektiğini tekrardan hatırlattı kendisine.

Daha sonra Tae'nin yanına gitmesinin iyi olacağına karar verip soluğu orda aldı.

Tae'nin onu dinleyeceğini ve kendisi için en iyisini söyleyeceğini biliyordu. Bunu yapacak tek kişiydi Tae.

İkisinin de aklıllarını dağıtma çabası boşuna gitmeyecekmiş gibi planlar yapması komikti ama ne denirdi?

Kaderin onlar planlarını bilseler de böyle mi olurdu herşey? Yoksa elindeki umutların da alınmasıyla daha mı kötü?

<3<3<3<3<3

Çekim günü iki genç de mutlu değil gibiydi.

Özellikle sabah mutlu gelip Jimin'in tekrar eskisi gibi olduğunu gören Jungkook.

Daha ne yapmalıydı? Vazgeçmelisin belki de diyen çok kişi olmuştu ama o kadar kolay mıydı?

Uzun süredir nefes almanızın sebebi olan gökyüzünüzü aydınlatan kişiyi unutmak kolay mıydı?

Denemedi mi sanıyorlardı?

Yine de bu düşünceleri dışarı belli etmemeye çalışıyordu. Şu anki durumda bile birazdan Jimin'e dokunacak olmak karnını ısındırıyordu.

Çekim tahmini iki gün sürecekti ve çıkış tarihini 1.5 hafta sonrası için planlamışkardı.

Çekim başladığında herşey mükemmel gidiyordu. Mükemmel konsept ve ikisinin dans uyumu izleyenleri hayrete düşürüyordu.

Akşam olup bugünlük bittiğinde herkes dağılıyordu. Jungkook, Jimin'in de mutsuz olduğunu fark etmişti?

Kendisi neden mutsuzdu? Jungkook ne olursa olsun onu hep bekliyordu. Sorunu ne olabilirdi ki hem kendini çekiyor hem üzülüyordu?

İşte en çok bu kafasını karıştırıyordu Jungkook'un ne vazgeçebiliyordu ne de bir adım atabiliyordu.

<3<3<3<3<3

İkinci çekim gününün sonunda tüm ekip artık rahat bir nefes vermişti. Titizlikle çalıştıkları bir proje olmuştu ama buna fazlasıyla değmişti. Sadece klip düzenlemesi ve yayınlama kalmıştı ki o kısım da editörlerin ilgi alanıydı.

Jungkook iki gündür Jimin'le her zamanki gibi değildi. Artık sorunun Jimin'in onu sevmemesi olduğunun farkındaydı başka bişey kesinlikle vardı ve kahrolası şey her neyse çözülmesi gerekiyordu.

Artık gerçekten sinirlendiğini hissediyordu Jungkook. Neden ikisine de bunu yapıyordu hâlâ?
Derdi neydi de bir hafta boyunca eskisi gibi olmamalarına rağmen şimdi çekim bittiği için Jungkook'u tebrik bile etmeden gidiyordu?

Sinirlendiğini iliklerine kadar hissediyordu ama bu böyle gidemezdi gerekirse zorlayacaktı ama bu böyle gidemezdi!.

Tam peşinden gidecekken Yoongi onu durdurdu,

"Şimdi gitme Jungkook biraz kafasını toparlasın yarın akşam kutlama yapılacak biliyorsun. Yarın konuşursun."

Hyungun dediği mantıklı gelmişti şimdi biraz düşünmesi gerekiyordu ona ikisinin de ama yarın gece herşey yeniden başlayacaktı. Ve birlikte başlamaları için herşeyi yapacaktı.

"Bize engel olan bu lanet şey neyse ortadan kalkacaktı artık." Diye düşünerek çıktı orda.

<3<3<3<3<3

Kutlamayı şarkı çıktıktan sonra mı yapsam diye düşünüyordum ama yeter artık kavuşsunlar diye düşünüp öbür bölüm yapmaya karar verdim. Artık kiss önümüzdeki bölüm mü olur sonraki mi bilemiyorum ama bakicaz.

Taslakta bir fic düzenledim bunu yayınlayıp yazıcam o da birazdan gelir. Ve akşam olmadan bir bölüm daha buraya atabilirsem aticam en geç gece buraya da gelir canlar :*

Heyecanlandıığğhmm agaggaga şimdi bunlar sevgili olurlaesa nasil yazicam aglarim:"" Bu işin bide smut tarafı varrg 😫🤤🤭👋




Aurora | JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin