VIII

633 52 8
                                    

Selam asklar 👋
Bugün tek bir bölüm atabildim diye yazıp atiyorum hemen♥️

Oy verip yorum yapmayı unutmayın lütfenn..

<3<3<3<3<3

Yazarın Ağzından

Akşam üzeri eve geçtiğinde çok yorgun hissediyordu Jimin. Sabah erkenden şirkete gitmişti.

Bugün şarkının seslendirmesini yapmak için gün belirlenmişti ve aynı zamanda klip çekim tarihi de belirlenmişti. Ve uygulanacak kaleografiyi de Jimin'in dans hocası Hoseok'un onlara kayıttan sonra öğretmesi planlanmıştı.

Jimin, Jungkook ve kendisinin evlerinde kayıt yapabilecekleri alanlar olduğu için ayrı ayrı yapıp bitirmeyi teklif etmişti ama bu fırsatı bu sefer asla kaçırmaması gerektiğini bilen Jungkook birlikte yapmalarının daha iyi olduğu konusunda ısrar etmişti.

Bu sefer karşı gelemeyen Jimin ise mecbur kabul etmişti. Ve sonuç olarak iki gün sonra Jimin'in evinde şarkı kayıtlarına başlanacaktı. Bu düşünce Jimin'i daha da tedirgin ederken çok sürmemesi için içinden dua etmeye başlamıştı.

Jungkook'un etkisine karşı çıkmaya gücü yetecekmiş gibi

Şirketten çıktıktan sonra Tae'nin evine - zaten aynı sitedeydi - geçmişler ve yemek yeyip sohbet etmişlerdi. Jimin eve döndüğünde ise saat akşamı bulmuştu.

Sıcak ve uzun bir duş aldıktan sonra yorgunluğundan sıyrıldığını hissedip film izlemeye karar vermişti. İzlediği filmle bile aklını Jungkook'tan alamazken biten filmle birlikte odasına çıkıp telefonundan bildirimleri kontrol edip Instagrama post attı ve uyumaya çalıştı.

<3<3<3<3<3

Jungkook için işler daha farklı ilerliyordu. Uzun bir süre sonra Jimin'le aynı ortamda bulunduğu için çok mutluydu ve bazen onun afalladığı anları fark edebiliyordu.

Ona uzakken bile dayanamazken yakınında olmasını kalbi kaldırmıyordu sanki. Herkesin içinde büründüğü o egolu kimlikten Jimin'le olduğunda çıkıyordu. Gerçek Jungkook'u sadece Jimin'e göstermişti.

Daha doğrusu Jimin yeni fark ediyor gibiydi ve Jungkook artık kaçmasına izin vermeyecekti.

Onu zorlayıp baskı altında hissetmesini istemiyordu ama bugün kayıtları ayrı yapma fikrini ortaya atınca bu fırsatı kaçıramayacağını bildiği için hemen karşı çıkmıştı Jungkook.

Ve sonuç olarak iki gün sonra Jimin'in evindeki stüdyoya şarkı kaydı yapmak için gidecekti.

Jimin.ve.kendisi.yalnız.tümgün.belkidegece......

Bu düşüncelerle yüzünü büyük bir sırıtma kaplarken eve girmişti öğleden sonra.

Sonrasında yine büyük bir mutlulukla duşa girip Yoongi hyunguna ve başka bir şirketten arkadaşı Jackson'ın gelmeleri için mesaj atmıştı.

Onlar gelene kadar yemek yemiş büyük gülümsemesi ile - alışık olmadığından yanakları acımaya başlamıştı - Instagram'a gönderi atmıştı.

Daha sonra elinde biralarla gelen arkadaşları ile gecenin nasıl biteceği belli olmuştu.

<3<3<3<3<3

INSTAGRAM GÜNCELLEMELERI

INSTAGRAM GÜNCELLEMELERI

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Aurora | JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin