Medya tam özet oqosoqosoq
<3-Olur..
Ağzım bilinçsizce söylemişti bunları sarhoştum sanki..Karşı koyamadım...
Ranboo'nun yüzünde kocaman bir gulumseme vardı.Uzun zamandır bu cevabı bekliyor gibiydi..
Neşeyle ayağa kalktı ve elimi tutup benide kaldırdı..
-Sana gidebileceğin güzel şeyler vereyim sabahtan beri kotla duruyorsun.
Beni goturmesine izin verdim.Koridoru geçtikten sonra en son kapıya vardık.Tahminimce Ranboo'nun odasıdır..
Yüzünde nazik bir ifade vardı.Kafami onaylar bir şekilde salladım.Beni odasına götürdü.
Odasına girdiğimde hoş bir odası olduğunu fark ettim..Çok büyük bir oda değildi ama yeterli alan vardı.Tek kapaklı bir gardırop u vardı.Açık ton kahverengi bir dolaptı.Biraz ileride ise mavi ve beyaz tonlarında bir yatak vardı biraz yere yakın bir yatakti..
Yanında küçük bir sehpa vardı üzerine kırmızı bir örtü örtülmüştü..Üzerinde bir kaç tane burusturulmus kağıtlar vardı..Neredeyse bir tepe oluşturacak kadar fazlaydı..
Ben odayı incelerken Ranboo dolaptan kıyafet çıkarmıştı bile.Kiyafetleri yatağın üzerine koydu.
-Sen giyin bula bildiğim en küçük kıyafetleri vermeye çalıştım..Bende yiyebilecegimiz bir şeyler getireceğim.
Tamam anlamında kafamı salladım.O odadan çıktıktan sonra kıyafetleri elime aldım.Bir çift sari çorap,açık kırmızı bir eşofman ve son olarak gri bir t shirts vardı..
Son olarak çoraplarımı giyerken kapı çaldı.
-Gelebilir miyim?
-Evet!
Elindeki bir kutu pizza ile içeri girdi.Kola da vardı..
-Dünden kalmış biraz soğuk ama güzel olur diye düşündüm..
Gülümseme ile yanıtladım
-Sorun değil soğuk pizza daha güzel bence
Kıkırdayıp yanıma oturdu.
-Kıyafetler beklediğimden daha iyi oturmuş
-Ah evet , biraz bol ama idare eder
Pizza kutusunu açtık ve yemeğe başladık farkında olmadan çok acıktığımi fark ettim..
Sonra gözlerim yine o buruşuk kağıtlara daldı.Son lokmami yutup işaret ettim.
-Oradaki kağıtlar ne?
Ranboo kağıtlara baktı bir anda yüzü soğudu ayrıca korkmuş gibiydi..
-H-ha.. O mu?Şey..şey..ah evet okul projesi.. evet okul projesi..
Yüzünde gergin bir gülümseme vardı..Üzerine gitmek istemesemde merakıma yenik düştüm..
-Ne hakkında?
Ranboo iyice telaslanmisti..
-uhhhh...Şey..şey hakkında..Ah çevre evet..!
Elime bir dilim pizza daha aldım..Bu kadar gerilmesinin sebebini soracakken vazgeçtim..Zorlamak istemedim..
Pizzayı yedikten sonra ikimizde yere uzandık..
-Wow uzun zamandır pizza yemememiştim..
Diyerek gülümsedim..Gerçekten iyi bir şekilde doymuştum.
-Canın pizza çektiğinde buraya gelebilirsin..Herzaman pizzam vardır.
Gülümsedim.
-Hep gelmek isterdim..
Yine bir sessizlik oldu.Sadece tavana bakarak duruyorduk..İkimizinde kendi hayallerine daldığı belliydi..
Sessizliği bozan Ranboo oldu..
-Uykun var mı?Daha saat çok geç değil ama yorulduysan hemen uyuyabiliriz..
-Aslında o kadar yorgun değilim daha durabiliriz..ve unutmadan ben nerede uyuyacağım?
-Uhm..benim yatağımda uyuman sorun olur mu?..Yani en rahat yer orası ve rahat bir şekilde uyumanı istiyorum..
Kat katı kesilmiştim..Yüzüm olabildiğince pembeleşmişti..
-N-ne..Yani beraber m-mi u-uyucağız..?
Ranboo'nun da yüzü kıp kırmızı olmuştu.
-N-ne..tabikide hayır!Y-yani onu demek istememiştim sen.. sadece tek..u-uyuyacaktin..
Bir anda yanlış anladığımı anlayınca tam olarak bir ateş topuna dönüşmüştüm..O an tek istediğim yok olmaktı..Utançtan yerin dibine girmeye hazır bir şekilde yüzümü kapatmış duruyordum..
-Yani..Aslında senle u-uyumak..Beni rahatsız etmezdi..
Ellerimi yüzümden çektiğimde Ranboo elini ensesine atmış bana bakmamaya çalışıyordu..
-Ö-öyle mi..?
Sesim titremişti..ikimizde yüzümüze bakamayacak kadar cesaretsizdik..
-Tabi..sen rahatsız olmazsan..
Hafifçe kikirdadim..
-Peki..
İkimizde kızarik suratimizla yerdeki halıyı ezberliyorduk..
Bir süre sonra esnemeye başlamıştım bile..
-Şey istersen uyuyabiliriz!Esnemeye başladın..
Bir yandan esnemeye devam ederken bir yandan onaylar şekilde kafamı sallıyordum..
Ranboo , uykusuzluktan yuruyemedigim için beni tutarak yatağa kadar getirdi..Beni yaptırdıktan sonra üzerime örtüyü örttü..
Işıkları kapattıktan sonra dikkatli bir şekilde yanıma uzandı..
Gözlerim kapalı olsa bile hissettim bana baktığını..
Huzur içinde uykuya daldım..
Evet,beeduo..
Hayatımda gördüğüm en soft çift olabilir.
Bunu söylemişken uyarımi yapayım.
Cinsel ögeler,smut vb. bu hikayede yoktur.
Rahatsız olduklarını belirttikleri için soft bir shipleme vardır.
Uyarımi yaptığıma göre umarım begenmissinizdir..!
İyi günler <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I just loved you• | 2 |Beeduo/Beeboo | Sadece seni sevdim• |
Teen FictionTubbo ve Ranboo çiçekler sayesinde buluşmuşlardı..Belkide çiçeklerle ayrılacaklardı.. >Minor oldukları için cinsel öğeler kesinlikle yoktur soft bir shipleme vardır.