B-bu b-bu bir ruhtu..Saydam ama görünür halde karşımdaydı.Üzeri mavi tozla kaplanmıştı.Gülümseyerek bana baktı.
-S-sen na-nasıl..
-Hey sakin ol
Sesi odada yankılanıyordu.Bana yaklaşmaya başladı.Korkuyla geri adım attım.Bir adım daha..Ve ayağıma gelen cam parçasıyla beraber yere yapıştım.Ufak cam kırıklarını belimde hissettim.Düşmemle beraber o da geri çekildi.
-Seni korkutmak istememiştim.
-B-Bu gerçek mi?
Güldü.
-Sahte gibi mi gözüküyorum.?
-Sen ..sen nesin?
Yüzü asıldı.
-Ben sadece... burda yaşayan biriydim.Hâlâ burdayım..ama yaşamayan..
-Ruhlar..gerçek mi ?
Gülümsedi.
-Bu kadar soru sorman yeterli sıra bende.!Neden burdasın? Buraya genellikle kimse gelmez sadece bazı aptal çocuklar dışında.
Vücudum hâlâ tir tir titriyordu.Camlara dikkat ederek ayağa kalkmaya çalıştım.
-Bana..Bana bir kutu geldi..Buraya gelmem gerektiği ile ilgili..
Ruh geriye çekildi.
-Ü-üzerinde g-gülen yüz var mıydı?
Bir kaşımı kaldırdım.
-Sen nerden biliyorsun-
-Şşş!Sessiz ol..
-Ne?
-Gel benimle.
Hızlı bir şekilde odadan çıktı.Bende arkasından ona yetişmeye çalıştım.Bir anda duvarın içinden geçti.
-Bekle.
Bir kaç ses duyulduktan sonra kapı açıldı.Ve ruhla beraber içeri girdim.Kapıyı kapattır kapatırmaz derin bir oh çekti.Sonunda sordum.
-Neden buraya geldik?
-Her şeyi anlatacağım sadece.. sadece bana bir dakika ver.
Kafamı salladım.Etrafa bakınmaya başladım.Bu oda biraz daha garipti.Temizdi.Diğer odalar cam kırıkları mavi tozlar doluyken bu oda oldukça temizdi.
Ruh dolabı karıştırırken sordu.
-Ismin ne bu arada..?
-J-o-..Ranboo..
-Bende Wilbur..
Gülmeye çalıştım.Çok uzun sürmeden dolaptan bir kağıt parçası çıkardı.
-Buldum!
Hemen yere serdi kağıdı.Kağıda baktığımda soy ağacı gibi gözüküyordu.
-Bu ne?
Wilbur parmağı ile bir yeri işaretledi.Baktığımda şaşkınlıkla ağzım açık kaldı.
-B-bu n-ne?
Benim çizimim vardı.Altına ismim yazılmıştı.Hızlıca kağıdı aldım.Ve o an farkettim benim resmimin üzerinde Tubbo'nun da resmi vardı.
-Onu tanıyor musun..
-Sev-..yakın arkadaşım..Burda ne işi var..
-O şuanda komada..değil mi?
Wilburun suratına baktım.Kafayı yemek üzereydim.
-Sen...sen bunları nerden biliyorsun?
Wilbur eliyle bu sefer farklı yeri gösterdi.
-Bu benim..
Onun resmine baktım.Isimlerin altında farklı bir şey olduğunu farkettim.
-Ne oluyor burda..
Dedim.Tükenmiş şekilde.
-Herseyi anlatacağım.Ama sessiz olmamız gerek..O bizi duyabilir.
-Kim..?
-Dream..
-O kim..?
-Bütün olayları başlatan kişi..
Bana baktıktan sonra anlatmaya başladı.
-Dream..Tubbo nun ruhunu istiyor..
Kaşlarımı çattım..Resminden sonra kendini işaret etti.
-Benim gibi..yıllar önce..Bende onun gibi komadaydım..O ..o sadece komayı iyi bir şeymiş gibi gösterdi..Hayat gibi..Ama değildi..Hepsi bir kandırmacaydı.Sadece kendisini düşünürdü.Sadece kendisini..
Bana baktı.
-O-o.. o bizim bedenimizi istiyor..Ve aldı..
Eliyle bir kaç daha üstte çizilmiş resimleri gösterdi.
-Hepsi önceden planlamıştı.Tubbo yu gözüne kestirmiş ve onu en basit yontemde benim gibi alt etmeyi planlamıştı..Ama garip durum şu ki..Sende bu bedenlerden birisin..
Gözlerimi açtım.Anlamakta güçlük çekiyordum.
-Dream..herzaman bedenleri farklı bir şekilde ele geçirir..Bir anda komaya girmek..Kaza..illüzyon ..aklına gelebilecek hersey..Ve her seferinde kazanıyor..
Kağıdın koparılmış kısmını gösterdi.
-Bu sadece listenin bir kısmı..Bedenimi kaçırmadım ama bunu kaçırabildim.
Dilim tutulmuştu.O kada karışmıştıki kafam ne yapmam gerektiğini bile bilmiyorum .
-Bu bedenleri niye istiyor..?
-Bilmiyorum..Ama benim bedenimi aldı..Tubbo nunda bedenini alaca-
-Öyle bir şey olmayacak!
Diye bağırarak yerimden kalktım.Wilburda hemen kalktı.
-Seni üzmek istememiştim..Sadece..şu ana kadar bilemediğim kadar beden aldı.Sira sizde..Şuana kimse ona karşı gelemedi ve o kazandı..
-Demekki bu sefer değişecek Wilbur..
-İntikam..
Merhabalarrr
Umarım bölümü beğenmişsinizdir:)
Fikirlerinizi belirtmeyi unutmayın!
İyi gunler<333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I just loved you• | 2 |Beeduo/Beeboo | Sadece seni sevdim• |
Dla nastolatkówTubbo ve Ranboo çiçekler sayesinde buluşmuşlardı..Belkide çiçeklerle ayrılacaklardı.. >Minor oldukları için cinsel öğeler kesinlikle yoktur soft bir shipleme vardır.