~18~

43 9 13
                                    

-Biz ne zaman mutlu olabileceğiz Tubbo..?

Gülümsedim.

-Ne zaman sana sarıldığımda ellerinde beni saracak?..Ne zaman güzel gulumsemen yüzünü kaplayacak..?..

Herzamanki gibi yine Tubbo nun kaldığı odadaydım.Wilburla konuşmam sabaha kadar sürmüştü. Bende hemen erken Tubbo yu görmek istemiştim.

Uykusuzluktan çöken gözlerimi Tubbo nun üzerine koymuştum.Eli yanağıma geliyordu.Soguktu..Korkuyordum.Wilbur komaların gerçek hayat gibi ayrıca mutlu bir şekilde yaşandığı için beynin ordan çıkmak istemediğini söylemişti.

Defterle ona ulaşmaya çalışsamda olmamıştı..Dream defteri kullanarak benide o hayali dünyaya hapsetmek istiyordu.Ama kurtuldum.Yani umarım.

Wilbur un dediğine göre kolay pes edecek biri değildi.Uzun yıllardır çoğu kişiyi ele geçirmişti .

Wilbur karşı gelmeye çalışmıştı ama Dream bir şekilde onun ruhunu eve hapsetmişti.Diğer ruhlarında böyle olduğunu düşünüyoruz.

Bundan dolayı ilk amacımız kayıp sayfaları bul-

..

El haraket etti..El haraket etti..El haraket etti..

Kafamı hızlıca kaldırdım.Tubbo..Tubbo gülen bir yüz ifadesi ile bana bakiyordu.Hızlıca doğruldum.

-Tubbo Tubbo!

Elimi alnına koydum.O ise sadece bana bakıyordu.Elim titriyordu.Yoksa kurtulmuş muydu? Ama nasıl..

-Doktor ! Hasta uyandı!Doktor!

Bir yandan da hemşireler için düğmeye basıyordum.

-Geçti Tubbo geçti..

Hızlıca kapı açıldı.Hemen doktorun yanına gittim.

-Doktor uyandı .O uyandı.

Doktor hemen Tubbo nun yanına gitti.

-Ranboo..Hâlâ komada?

Arkamı döndüm.Tubbo nun gözleri kapalıydı.Gülen yüzüde sönmüştü.

-Ne?

Doktor omzuma dokundu.

-İyi misiniz?

Şaşkınlığımı gizlemeye çalışarak çekildim.

-Yok..Y-yani sorum yok..Üzgünüm..Biraz uykusuzumda..

Doktor anlayışlı bir şekilde gülümseyip gitti.Ellerimi kafama koydum.Deliriyor muydum?Ama görmüştüm..Emindim.Sonra bir an Wilbur'un sözleri yankılandı kafamda..

"İlizyon..Koma gibi yollar.."
"İlizyon"

-Hayır,Hayır!

Dizlerimin üzerine çöktüm.Bu şekilde beni avlamasina izin veremezdim.Kafamı dizlerinden yavaşça çektim.Tubbo bana bakıyordu..Ama hayir..

Beni kandırmasına izin veremezdim.Beni kontrol etmemi sağlarsa, Tubbo da bende kurtulamazdı.

Ceketimi alır almaz ordan çıktım.Buna izin veremezdim.En hassas noktamız iyi biliyordu.Ayni zamanda iyi oynuyordu..Orada kalsaydım kafamı sıyıracağım kesindi..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 10, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

I just loved you• | 2 |Beeduo/Beeboo | Sadece seni sevdim• |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin