y/n = İsminiz
l/n = Soy isminiz
Papa = Baba
☼ = ' Bulunduğun zamandan geriye dönüp o anı şuan yaşıyormuş gibi anlatım'
☄ = 'Zaman atlaması'
♢= 'Başka kişiden anlatım'
,ø¤º°'°º¤ø,,ø¤º°°º¤ø,,ø¤º°'°º¤ø,
"Lambda 7214, Norman.
Memnun oldum,
Norman"
☾ 𝓓𝓮𝓿𝓪𝓶 ☽
**************
3.kişi anlatım
**************
Cübbeli kız usulca gülümseyerek maskesini belli belirsiz bir şekilde araladı.
"Patron.."
Cübbeli kız üzerinde yoğun bakışlar hissederek gözünü solunda kalan 2 gence döndürdü.
Gözlerini kısarak dikkatlice süzdü. Gözlerini kapatarak hafifçe başını eğdi ve söze başladı "Sizleri uğraştırdığım için üzgünüm ayrıca böyle bir olay gerçekleştirdiğiniz için teşekkür ederim. " Genç kız gözlerini tekrar Norman ve arkasındaki kişilere dönerek konuştu.
"Konuşmamız gereken konular var gibi."
"Kesinlikle."
,ø¤º°'°º¤ø,,ø¤º°°º¤ø,,ø¤º°'°º¤ø,
♢(='Başka kişiden anlatım') Y/N
,ø¤º°'°º¤ø,,ø¤º°°º¤ø,,ø¤º°'°º¤ø,
"Geride kalsınlar.." diye önden giderek mağrama giriş yaptım ardımdan Norman'da aynı şekilde.
Ateşi yakmaya çalışırken konuştu "Kimsin sen?"
"İnsan"
Etrafı sessizlik kaplarken yüzüme gelen ısı eşliğinde çıtırdayan ateşi seyrettim.
"Beni nereden biliyorsun"
"Gördüğüm yüzleri unutmam Norman, her ne kadar seninle tanışmasak da..
Seni biliyorum."
Arkamı dönerek yüzüne yaklaştım "Arkadaşlarının zamanı doluyor, sayılı nefesleri kaldı" kulağına eğilerek fısıldadım.
"Sana inanıyorlar.."
"Sen-"
Göz temasımı bir süre daha devam ettirerek arkamı döndüm. "Oh maskeyi çıkarmayı unutmuşum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
【ϟ ⚕ 𝐷𝑒𝑠𝑡𝑖𝑛𝑦 ⚕ ϟ 】『』 ᴿᵃʸ ˣ ᴿᵉᵃᵈᵉʳ
Fantasy☤ ᴿᵃʸ ˣ ᴿᵉᵃᵈᵉʳ ☤ Askıya Alınma Tarihi : 22/09/2021 Aynem kardes aynen kısa süreli askıya Alınma 1 yıl I gecmis 💅🏿 Aynenn ayyyneeeeen aayyneeeeeeeeen