y/n = İsminiz
l/n = Soy isminiz
Papa = Baba
☼ = ' Bulunduğun zamandan geriye dönüp o anı şuan yaşıyormuş gibi anlatım'
☄ = 'Zaman atlaması'
♢= 'Başka kişiden anlatım'
,ø¤º°'°º¤ø,,ø¤º°°º¤ø,,ø¤º°'°º¤ø,
"Elveda, Papa.."
Zaman...
Yıllar, aylar, haftalar ve günler..
Aradan kaç yıl geçmişti ki.. Onca yıl oldu fakat hala ama hala acısı çok taze geliyordu bazı zamanlar. Sonsuz bir döngüye bağlanmış gibi..
☼
Ormanın derinliklerine doğru tüm gücümle koştum. En sonun bitkin düşüp, bedenim yeterince küçük olduğu için bir ağaç kovuğu bulup oraya sığındım. Ardından olanları düşündüm, düşünmemle birlikte göz pınarlarım dolmaya başlamıştı bile. Papa..
Suratıma sert bir tokat atıp kendime gelmeye çalıştım. Aptal Y/n kendine gel şuan bulunduğun durumu düşün. Derin bir nefes alıp, verdim. Öncelikle bulunduğum yerde kıpırdamadan ses kasmaya başladım etrafta birileri var mı yok mu bilmem gerek. Hiç bir ses gelmeyince başımı ufaktan dışarıya doğru bakmaya zorladım. Tanrıya şükür hiç ses seda yoktu ve umarım da olmazdı.
Hızla babamın verdiği sırt çantasının birini önüme koydum elimden olabildiğince hızlı ve sessiz bir şekilde çantamı açtım. Çantaya baktığımda yaklaşık 2 adet ortalama kalınlıkta 1 tane yaklaşık 50 sayfa civarında el yazısı ile yazılmış bir kitap ve yine ortama sayfa kalınlığında boş bir kitap. Ve ilgimi çekebilecek kadar incelikte bir kitap..
Çantanın ön gözüne baktığım zaman bir harita pusula ve haritanın kâğıdı ile hemen hemen aynı olan bir adet çok yapraklı boş defter vardı. Sanırım haritanın devamını benim tamamlamam gerekecek. Hızla diğerlerine göre olan kalın kitabı elime aldım hızlıca sayfalarına göz attığımda daha çok doğada hayatta kalmama yönelik bilgiler vardı. Yenebilecek ve yenemeyecek meyveler, bitkiler ve bitki türlerinden bahsediyordu. Ayrıca doğadaki materyalleri nasıl oluşturup kullanabileceğimi yazıyordu.
Hızla diğer kitabı elime alıp incelemeye başladım. Tanrım.. Bu Kitapta ise karşı taraf için kullanabileceğim alet ve edevatları nasıl oluşturup karşı saldırıda kullanılacağını söylüyordu. Sonrasında bana vahşi yaşamda nasıl hayatta kalabileceğimi en ince ayrıntısına kadar anlatıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
【ϟ ⚕ 𝐷𝑒𝑠𝑡𝑖𝑛𝑦 ⚕ ϟ 】『』 ᴿᵃʸ ˣ ᴿᵉᵃᵈᵉʳ
Fantasi☤ ᴿᵃʸ ˣ ᴿᵉᵃᵈᵉʳ ☤ Askıya Alınma Tarihi : 22/09/2021 Aynem kardes aynen kısa süreli askıya Alınma 1 yıl I gecmis 💅🏿 Aynenn ayyyneeeeen aayyneeeeeeeeen