𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝟒

148 14 46
                                    


y/n = İsminiz

l/n = Soy isminiz

Papa = Baba

☼ = ' Bulunduğun zamandan geriye dönüp o anı şuan yaşıyormuş gibi anlatım'

= 'Zaman atlaması'

= 'Başka kişiden anlatım'

,ø¤º°'°º¤ø,,ø¤º°°º¤ø,,ø¤º°'°º¤ø,

"Tanrım, Tanrım, TANRIM!" Hızla koşabildiğim kadar hızlı koşuyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Tanrım, Tanrım, TANRIM!" Hızla koşabildiğim kadar hızlı koşuyordum. "HEY LAZANYA'M KAÇMANA GEREK YOK"

Tanrım!

Hay sıçayım..

Arkamda ki bir yaratık tam beni yakalayacakken yer tabanının dengesi bozulmasıyla arkamdaki yaratık geriye ben ise öne doğru fırlamıştım. "Kahretsin, bi bu eksikti" diye söylendin. Arkamda devasa bir Vahşileşmiş iblis duruyordu. 

☾ 𝓓𝓮𝓿𝓪𝓶 ☽

Heh? Dur lan..

"GÖZÜNÜ SEVEYİM BE SENİN İBLİS HAY MAŞALLAHHH! WOHOOOW! MAŞALLAHH"

İblisin bakışları bana dönmesiyle gülümsemem soldu. "Şimdi boku yedim?" 

Tabana kuvvet Y/n koş gülüm koş bu vasıfsız iblis seni mideye indirmeden koş. Omzumun üstünden tekrardan arkama baktım.

 E YUH AMA NE ARA DİBİME GELDİN SEN. 

Birden arkamda ki dev iblisin minik gözlerinden bir tanesine uzun bir mızrak gelmesiyle acıdan gerek olsa ki solucan gibi olan vücudunun baş kısmını havaya doğru yükseltti. Ayağımın kaymasıyla başımı önüme döndürdüm. "Hay böyle işi-" 

Burada hep bu kadar dik bir yokuş var mıydı ki?

Vücudumu yan döndürerek ayaklarımın bir tanesini büküp diğerini ise hafif buruk bir şekilde açtım.  Bir elimle yüzüme gelen dal, yaprak parçacıklarından korumak için yüzüme doğru sabit tutarken diğer eldivenli elimle de kendimi olabildiğince yavaşlatmak için yere temas ettiriyordum.

Aynı zamanda da arkamda ki seslere sırıtıyordum. "SEN KİM KÖPEK BENİM LAZANYA'MA YAVŞAMA LAN İT"  biri bu iblise sirkte çalışmasını söylemeli bu kadar ironik bir şekilde komik olmak Oscar'lık bir ödül, adam harcanıyor burada.  İleride gördüğüm sarmaşıklarla beraber kapalı olan sağ gözümü açtım. Elimi indirip vücudumu önüme doğru düzelttim. "Ha? HEY LAZANYA! NEREYE GİDİYORSUN!"  

Karşımdaki sarmaşıklara atlayarak, buraya kadar geldiğim hızla sarmaşıklar sayesinde yukarıya yükselip hemen çaprazımda kalan ağaca atladım. Ölüp ölmediğimi yoklamak için kendime dokundum, zafer gülüşüyle arkama bakıp elimi kaldırdım."SAYONARA İBLİS"  diyerek hızla ağaç dallarına atlayarak gözden kaybolmaya çalıştım.

【ϟ  ⚕ 𝐷𝑒𝑠𝑡𝑖𝑛𝑦 ⚕  ϟ 】『』 ᴿᵃʸ ˣ ᴿᵉᵃᵈᵉʳHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin