8⟩ I Am Trying

306 37 115
                                    

This Is Me Trying - Taylor Swift

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

This Is Me Trying - Taylor Swift

Sadece bilmeni istiyorum
Bu benim çabaladığım halim

🌊

Minho

Koca mavi gökyüzü üstümde yorgan misali beni örtüyor, kayalara vuran kızgın dalgalar ve martıların alaycı kahkahaları fena olmayan bir müzik sunuyordu bana. Seul'de görme şansım olmayan bu manzaraların keyfini çıkartıyordum. Oradaki gri kapalı havayı sevmiyordum. Ne beyaz ne de siyah olmaması canımı sıkıyordu. Bana kendimi hatırlatıyordu.

Dengesiz biriydim.

Kabul ediyorum. Hatta bunun psikolojik bir hastalık olup olmadığını öğrenmek için amcam ile doktora bile gitmiştik. Fakat elimize geçen tek bilgi o minik hapları bırakmam gerektiği olmuştu.

"O seni öldürmeden sen onu öldürmelisin Minho." o beyaz yakalı şeytanın söyledikleri hala aklımda yankılanıyordu. Zaten hastanelerden oldum olası nefret etmiştim ama o an gri soğuk duvarları ateş ile yakmak için yanıp tutuşmuştum kendi içimde. Fakat eğer şuan bu gökyüzüne bakıyor isem bu o beyaz yakalı şeytanın sayesindeydi.

Gitmiştim buradan aslında. Hemde kendime sözler vererek. Zararlıydım ben çevreme. Hatta lanetli. Neye elimi uzatsam o elimde kırılıyordu. Kimi sevsem kalbini parçalara ayırıyor kendimden uzaklaştırıyordum, kiminle arkadaş olsam benden nefret etmelerini sağlıyordum.

Şimdi geri dönmüştüm buraya tüm hatalarımı bile bile. Gelirken yanımda getirdiğim ufak umut tohumları ise artık çöpe dönüşmüştü.

Beni bırakmayacaklarını sanmıştım oysa. Koca bir aptalmışım.

Şuan tek başıma oturmam bile o umut tohumlarının çoktan çürüdüğünün göstergesiydi. Lanetli olduğumu boşuna söylememiştim.

"Lee Minho."

Kulaklarımı dolduran boğuk ses ile kafamı çevirip arkama baktım. Siyah saçları, kısık gözleri ve siyah kıyafetleri ile beyaz teni parlıyordu. Bana olan nefreti gibi berrak ve canlıydı teni. Yanıma doğru birkaç adım atıp beni ayağı kaldırdığında ise hiçbir şey düşünmüyordum. Beni hunharca kaldırıp yakalarımdan sertçe tuttuğunda birkaç gün önce yapamadığını yapacağı için dudakları belli belirsiz yana doğru kıvrıldı.

Hwang Hyunjin.

Benim arkadaşım, onun ise yeni düşmanıyım sanırım.

Ellerini aniden indirip hemen ardından da sağ eli ile bana iyi bir yumruk savurduğunda geriye sendelemiştim.

The Lovers of the Chase † Lee KnowHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin