3. Bölüm

52 9 1
                                    

Sağa sola bakar hiçkimsenin olmadığını görür tam kapıyı kapatacakken yerde bir kutu görün ve hemen alıp kapıyı kapatır kutuyu içeri götürür.

Allison: çocuklar kapıda bir kutu buldum.

Diego:aç  bakalım ne var içinde.

Herkez çok merak eder. Allison kutuyu açar be kutunun içinde siyah çanta vardır Herkez şaşırır. 

Five: bu benim saçah almaya çalıştığım çanta.

Y/n: ta kendisi ama neden göndersinler ki onu istemiyorlarmıydı zaten.

Five: bilmiyorum ama bu işte bi bokluk var.

Luther: five doğru söylüyor.

Allison çantayı eline alır ve içindeki çanta değildir ( kartondan yapılmış bir maket çıkar.)

Five: biliyordum bi bokluk olduğunu.

Y/n: tamam sinirlenme five.

Herkez sinirlenir.

Diego: bunlar bizimle dalga mı geçiyor.

Kutunun içinde bir mektup bulurlar. Allison okumaya başlar.

Allison: bizim malikanemize girmenin size göre olmadığını anlamışsınızdır çocuklar.

Klaus: biz çocuk değiliz çocuk sensin.

Diego: ee şimdi ne yapıcaz.

Five: bunun bedelini ödeticez.

Y/n: nasıl?

Five: bir pilanım var.

Y/n: ?

Herkez merak eder ama five söylemez çünkü bu planı tek yapmak ister. (Allison, vanya ve y/n başbaşalardır)

Y/n: acaba five 'ın planı ne?

Allison: bilmiyorum ama çok merak ettim.

Vanya: bende merak ettim.

Lıther, klaus ve diego gelir.

Luther: selam.

Y/n: selam

Allison:selam.

Vanya:selam.

Five gelir

Y/n: hadi söyle şu planını.

Five: hayır.

Y/n: neden?

Five: çünkü ben tek yapıcam bu planı.

Five'ın tek yapıcam planı dedikten sonra biraz korkmuştum ya ona bişey olursa onsuz yaşayamam bende onunla gitmek istiyordum ama izin vermiyordu bunun tek yolu onu takip etmekti ona zarar gelmesin istiyorum.
Ve o gün gelmişti five serçe akademisine planını yapıcaktı five'ı takip etmeye başladım. Five arkasını döndü tam beni görüyordu ki ağacın arkasına saklandım gördü mü acaba bence görmemiştir five' takip etmeye devam ettim ve serçe akademisine geldi...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 04, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Psikopat sevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin